swiat_dryftu2

Wyciekły informacje o nowej strzelance w uniwersum Warhammera 40k

1 minuta czytania

Necromunda: Hired Gun

Games Workshop nie ustaje w wysiłkach zrobienia czterdziestu tysięcy gier w uniwersum Warhammera 40k. Z internetowego sklepu Microsoftu wyciekły informacje o nowej growej adaptacji taktycznej planszówki Necromunda. Mowa o "Necromunda: Hired Gun", która będzie pełnokrwistą strzelanką FPP dla pojedynczego gracza. Wcielimy się w rolę cyngla do wynajęcia i będziemy eksterminować mutantów, gangusów oraz innych nieciekawych osobników w odmętach najsłynniejszego miasta-kopca Imperium.

Dostaniemy do dyspozycji zróżnicowany arsenał (w tym wybuchowe szczury piiiip!), który będziemy mogli modyfikować i ulepszać. Nasz bohater będzie miał na wyposażeniu hak umożliwiający zwinne przemieszczanie się po otoczeniu oraz możliwość modyfikowania ciała przy pomocy wszczepów. Towarzyszyć nam będzie nasz lojalny cyber-mastiff. Za produkcję odpowiada francuskie Sterum On Studio, którzy parę lat temu wydali ciepło przyjętą strzelankę "Space Hulk: Deathwing". Strona Microsoftu zdradza, że premiera ma nastąpić 1 czerwca 2021 roku na Xbox One i Xbox Series S|X (nie wiadomo nic o Playstation i PC). Nie ma póki co zwiastunu z rozgrywki, jest za to garść screenshotów:

Necromunda: Hired Gun Necromunda: Hired Gun Necromunda: Hired Gun

"Necromunda: Hired Gun" będzie zarazem trzecią grową adaptacją planszowej Necromundy. Na rynku jest już dostępna niezbyt udana taktyczna gra strategiczna "Necromunda: Underhive Wars" oraz darmowa gra mobilna "Necromunda: Gang Skirmish". Co, do trzech razy sztuka? Może formuła bliższa Borderlandsom przyjmie się lepiej? Jeśli nie, to zawsze można zrobić czwartą grę...

Źródło: www.polygon.com

Komentarze

0
·
Brzmi ok... w sumie ma wyjść też gra cooperacyjna jak Vermintaide w 40k, co do Necromunda: Underhive Wars to dużym minusem tej gry, po za błędami, jest słabe AI i wymuszona jak dla mnie kampania, gdyby zastosowano rozwiązanie z Mordheima, gdzie możesz sobie spokojnie "farmić" drużynę, przywiązać się do swoich postaci z misji na misję, wracając do AI to jego pasywność jest aż śmiesznie denerwująca, choć trzeba oddać, że gra nabiera o wiele większej jakości jak gramy z innym ludzkim przeciwnikiem

Dodaj komentarz

Wczytywanie...