Hellraid, jedna z ciekawszych polskich gier, za którą odpowiada studio Techland, niestety, nie ukaże się – tak jak planowano – w bieżącym roku. Premiera została przełożona na przyszły. Przesunięcie zostało spowodowane między innymi zmianą silnika oraz nowymi platformami docelowymi.
Hellraid pojawi się już nie tylko na komputerach osobistych, ale również na konsolach nowej generacji. Tym samym jednak zrezygnowano z wypuszczenia gry na Xboksa 360 i PlayStation 3. Twórcy zdecydowali się także na zmianę silnika na Chrome Engine 6, na którym oparte zostało inne dzieło studia, "Dying Light". W ten sposób gra zyska między innymi na systemie oświetlania oraz szczegółowości detali postaci.
Produkcja Techlandu będzie bogata w trzy formy zabawy. Pierwsza to Story Mode, czyli kampania fabularna. Druga, nazywana Mission Mode, będzie opierać się na tych samych lokacjach, lecz zostanie pozbawiona wszystkich elementów odpowiedzialnych za historię. Zadaniem gracza będzie więc zdobycie jak największej ilości punktów. Trzecią opcją zabawy jest Arena, w której będzie można zmierzyć się z nieskończonymi rzeszami wrogów. Celem jest więc przeżycie. We wszystkich trybach rozgrywki będzie można uczestniczyć samotnie bądź ze znajomymi.
Zmianie uległ także rozwój postaci. Początkowo zamierzano wprowadzić klasy, lecz ostatecznie zdecydowano się na jedno drzewko umiejętności dla każdego bohatera – bez żadnych podziałów. Skutkiem tych wszystkich rewelacji jest właśnie przesunięcie premiery na 2015 rok. Przedtem jednak, jesienią, udostępniona zostanie wczesna (i płatna) wersja gry, którą będzie można nabyć na Steam Early Access.
Na deser nowy zwiastun:
Komentarze
Dodaj komentarz