Myślę, że chyba każdy się ze mną zgodzi – Hellraid to obecnie jeden z najciekawszych projektów Techlandu. Z nowymi przeciwnikami (nie ciągle te zombie...), w mrocznym świecie fantasy i z widokiem z pierwszej osoby, gra zapowiada się wyśmienicie. Niestety, pierwotna data premiery – listopad 2013 – została przełożona na przyszły rok.
Twórcy stwierdzili, że bez dodatkowego czasu, "Hellraid" nie spełniłby obietnic, jakie złożyli graczom, a przede wszystkim nie odpowiadałby ich ambicjom. Musieliby zdecydować się na zbyt wiele kompromisów, które negatywnie wpłynęłyby na zabawę, dlatego zamierzają swoją produkcję jeszcze dopracować, dodając nowe funkcje oraz tryby rozgrywki, których obecność dotychczas stała pod znakiem zapytania.
Swój udział w przesunięciu premiery mieli także testerzy, którzy dostarczyli Techlandowi dużo cennych uwag. Marcin Kruczkiewicz, producent "Hellraid", napisał na oficjalnym blogu gry, że zespół musi teraz przemyśleć pewne reczy, gdyż dzięki fanom i graczom, którzy wzięli udział w wewnętrznych testach rozgrywki, otrzymali świeże poglądy na wiele różnych elementów. Między innymi modyfikacji doczeka się system magii. Twórcy chcą, aby był on bardziej zróżnicowany i rozbudowany, więc dodadzą jeszcze atrakcyjniejsze wizualnie zaklęcia oraz nowe sposoby rzucania czarów. Kruczkiewicz zapewnia również, że na blogu nadal będą się pojawiały nowe informacje o grze.
Komentarze
Choć jeśli dzięki temu gra ma być lepsza, może warto to odwlec w czasie.
Dodaj komentarz