Rzeczonym wyciekiem jest 20 minutowy filmik przedstawiający atak mrocznych pomiotów na kwaterę główną Szarych Strażników – fortecę Weisshaupt i wnioskując z poziomu bohatera odbywa się mniej więcej w połowie gry. Zaprezentowany materiał pochodzi z wersji alpha więc trzeba wziąć pod uwagę, że część rzeczy nie posiada tekstur lub może być placeholderami, UI wygląda tak samo jak w "Dragon Age: Inkwizycja", a niebo nie posiada żadnych tekstur i wygląda jak wielka czarna plama. Wciąż można jednak wyciągnąć kilka wniosków na temat gameplay'u.

Głównym bohaterem wycieku jest elficki Szary Strażnik przynależący do klasy Rycerz uzbrojony w miecz i tarczę, co pozwala mu na skuteczniejsze parowanie i wyprowadzanie kontrataków. Wraz z swoimi towarzyszami drugim przedstawicielem klasy Rycerz i krasnoldzuką Łotrzycą musi przedrzeć się przez hordy mrocznych pomiotów do biblioteki, w której łatwiej będzie się można bronić. Po drodze oprócz pomiotów przeszkodami będą wyrastające z pod ziemi żyły czerwonego lyrium i krążący po niebie smok, który może w dynamiczny sposób tworzyć przeszkody i zmuszać bohaterów do szukania alternatywnej drogi. Co ciekawe pomioty są w jakiś sposób zespolone z lyrium i wykorzystują je w swoich atakach. Po dotarciu i zabarykadowaniu się w bibliotece przez dach wpada smok co rozpoczyna walkę z nim. Niestety początek tej walki jest równocześnie zakończeniem filmu.
A teraz kilka różnych spostrzeżeń. Walka jest o wiele bardziej dynamiczna, pozbawiona pauzy i podobna do gier akcji i podobno zainspirowana "God of War 2018". Gracz może łączyć zwykłe ataki w komosy i przeplatać je z odblokowanymi atakami oraz odpalać ciosy specjalne dostępne po naładowaniu paska. W filmie nie zaprezentowana kontroli nad towarzyszami, ale nie wiadomo czy nie została po prostu wyłączona na potrzeby wersji alpha. Ponoć gra będzie posiadała najlepsze animacje i fizykę z wszystkich gier stworzonych do tej pory przez Bioware, a w oczy pierwsze rzucają się włosy, które teraz będą powiewać na wietrze, wypływać płynnie z pod hełmu, układać się na pancerzu etc. I najważniejsze. Skok powróci w niezmienionej postaci.




Źródło: www.reddit.com
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz