Divinity: Grzech Pierworodny II

Nowe informacje o systemie tworzenia postaci w Divinity: Grzech Pierworodny 2

Autor: Michał "Mikeal" Kostrzewa · Opublikowano: sobota, 13 sierpnia 2016

Dawno nie było żadnych informacji o nadchodzącym sequelu hitu studia Larian, ale nie martwcie się, produkcja nie została zawieszona. W ostatniej kickstarterowej aktualizacji, Swen Vincke czyli założyciel, prezes i dyrektor kreatywny studia (a także człowiek odpowiedzialny za charakterystyczne poczucie humoru występujące w grach tego Larianu) opowiada o tajnikach tworzenia własnych postaci. Film znajduje się w rozwinięciu newsa.

divinity: grzech pierworodny 2

Krótkie podsumowanie informacji jakie znajdziecie w filmie. Oprócz klasycznych możliwości jak wybór płci, rasy i klasy znajdziemy coś nowego. Oprócz wyboru przeszłości bohatera (niewolnik, wygnany książę, człowiek znikąd itd.) będzie można wybrać aspiracje i marzenia postaci. Do wyboru do koloru, będzie można marzyć o wielu rzeczach: pieniądzach, władzy, wiedzy, kapłaństwie lub zostania sławnym najemnikiem. Oczywiście będzie można je łączyć, co może zaowocować zabawnym zjawiskiem w postaci barbarzyńcy pragnącego wiedzy i chcącego zostać poetą. Będzie też coś dla fanów muzyki, albowiem będzie można wybrać jaki instrument będzie przygrywał bohaterowi podczas ważnych wydarzeń.

Pojawi się nowy atrybut – Pamięć. Odpowiada za ilość umiejętności, z jakich bohater może skorzystać podczas starcia i pozwala na odblokowywanie potężnych zaklęć. Zwiększenie Pamięci pozwoli na zwiększenie ilości dostępnych umiejętności i zaklęć na polu bitwy dzięki czemu nasza postać zyska na elastyczności. Pojawią się też stare i lubiane jak: Siła, Zwinność, Inteligencja, Kondycja i Spostrzegawczość.

Data premiery "Divinity: Original Sin 2" przewidziana jest na rok 2017.

Komentarze

Parto · sobota, 13 sierpnia 2016, 21:33
0
Hmm, czyli teraz zamiast prędkości będzie pamięć? Ciekawe co to oznacza dla poszczególnych szkół magii - w pierwszej grze inwestowało się w nie dla większej liczby (i lepszych) czarów. Oraz jak właściwie zastąpią prędkość.

Mam nadzieję, że te nowe wybory aspiracji i marzeń wpłyną na samą grę, abyśmy o nich nie zapomnieli chwilę po rozpoczęciu gry. Pozostaje czekać na finalny produkt
Niblla · sobota, 13 sierpnia 2016, 22:10
0
Nigdy nie grałem w Divinity 2 ale możliwość wyboru marzeń, przypomina mi o pół-orku barbarzyńcy, który pragnął zostać bardem...

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...