Chris Avellone twórcą NPC w Original Sin II

1 minuta czytania

Studio Larian poinformowało w oficjalnym komunikacje, że współpracę z zespołem odpowiedzialnym za "Divinity: Original Sin II" rozpocznie Chris Avellone. Zajmie się on tworzeniem postaci, które spotkamy podczas zabawy. Ciekawostką jest fakt, że na współpracę z Chrisem nalegali sami gracze.

divinity

Avellone przyznaje, że gdyby nie społeczność Kickstarterowa, do takiej współpracy raczej by nie doszło. Skoro jednak tak się stało, obiecuje zaangażować się we współtworzenie kontynuacji "Grzechu Pierworodnego" i stworzyć coś niesamowitego. Założyciel studia Larian, Swen Vincke, również wyraził swoje wielkie zadowolenie z faktu posiadania w zespole tak znanej w świecie gier komputerowych persony.

Warto przypomnieć, że Chris Avellone jest w ostatnim czasie wręcz rozrywany przez studia tworzące gry z gatunku cRPG. Współtwórcę takich hitów jak "Planescape: Torment", czy "Icewind Dale" w swoje szeregi chcieli wcielić panowie z inXile Entertainment, by wspomógł ich w tworzeniu kolejnej części serii "The Bard's Tale" – niestety nic z tego nie wyszło, ponieważ Kickstarterowa zbiórka na tytuł nie uzbierała tyle, ile wsparcie Avellone'a by kosztowało. Szefostwo studia Beamdog także poprosiło go o zerknięcie w tworzony przez nich pomost między "Wrotami Baldura" a "Baldur's Gate II" – "Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear". Chris zachwalał projekt.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...