Za sprawą dyrektora artystycznego Arkane Studios Sebastiena Mittona w sieci znalazły się szkice koncepcyjne z nadchodzącego "Dishonored 2". Zawierają one szeroki przegląd lokacji z Karnaci – wyspy, na której będzie działa się akcja gry.

Zatoka

Sergey Kolesov stanął na wysokości zadania ukazując za pomocą Zatoki mieszaninę sprzecznych emocji. Równocześnie jest oświetlona przez słońce i spowita przez deszczowe chmury, podczas gdy pył ze stoków górskich jest niesiony przez wiatr.
Zaraza

Kiedy zespół projektujący grę przyjdzie do ciebie z nowym pomysłem nigdy nie wiesz jak wiele pracy i czasu poświęcisz na wpasowanie go w świat gry. Ekosystem krwawych much jest dobrym przykładem połączenia sztuki i fabuły; pokazując, że animacji i gameplay świetnie ze sobą współgrają.
Park miejski

"Wyobraź sobie pełne białych plam Hawanę lub Genuę, porośnięte ogromnymi drzewami, niemożliwymi do ścięcia przez zwykłego człowieka" – taką krótką informację dostał Laurent Gapaillard jeden z najbardziej uzdolnionych rysowników w historii.
Punkt widokowy

Szczyt Shindaearey jest naturalnym punktem orientacyjnym pomagającym graczom w ustaleniu ich pozycji niezależnie od tego gdzie aktualnie się znajdują. Szkic przedstawia kolejkę zaparkowaną przed wejściem do domu Kirina Jindosha (szalonego wynalazcy) czuwającego nad całym miastem.
Dzielnica Pyłu

Uwielbiamy tworzenie lokacji wewnętrznie spójnych, Dzielnica Pyłu jest tego najlepszym przykładem: gigantyczny szczyt z kopalniami srebra położonymi u podnóża, korytarz powietrzny przechodzący przez całą dzielnicę i jej uprzemysłowione ukazane za pomocą gigantycznych wiatraków – od tego zaczęliśmy tworzenie tej lokacji Karnaci.
Pałac

Zbudowany na ruinach starego fortu Pałac Diuka jest wynikiem bitwy pomiędzy klasycystycznymi i szlachetnymi materiałami i współczesną modą.
Mieszkańcy

Urbanizacja Karnaci była możliwa dzięki wieloletniej imigracji zarobkowej biednych mieszkańców innych wysp Cesarstwa: Morley, Tyvi i Gristolu, co pozwala na wzbogacenie tubylczego kolorytu o kilka obcych twarzy.
Mapa miasta

Dzięki Serkonańskiemu Stowarzyszeniu Kartograficznemu udało nam się zdobyć mapę topograficzną Karnaci! Ostania fala osadników pochodziła z Gristolu, była to głównie bogata burżuazja żądna zobaczenia egzotycznej Karnaci. Zapoczątkowali bardziej usystematyzowaną urbanizacją budując głównie kamienice z bulwarami i alejami, ukrytą przystań, a nawet gigantyczny kanał dzielący wyspę na dwie części od Bram Quintany aż do dalekiej Północy.
Wnętrza pokojów

Za pomocą tego szkicu chcieliśmy połączyć brytyjski gabinet osobliwości z bogatym wystrojem wnętrza znanym z Kuby lub Włoch. Naszym celem było stworzenie kontrastu pomiędzy Dunwall (miejsce, gdzie rozgrywała się historia pierwszego "Dishonored") i Karnacą (gdzie rozgrywa się znaczna część fabuły "Dishonored 2") pod względem klimatu i oświetlenia.
Wiatrołamacz

Wiatr i pył są tak niszczycielskie, że uszkadzają budowle w Karnace. Z tego powodu wszystkie budynki w Nawietrznej Dzielnicy są zbudowane z bloków w kształcie diamentu, łamiących siłę wiatru za pomocą swojej powierzchni. Następnie dodaliśmy parę paneli wiatrowych na krawędzi bloków co możecie zaobserwować na tym szkicu.
Wewnętrzne podwórze

Tutaj zobrazowaliśmy nasze inspiracje z wycieczki do Barcelony i zbadaliśmy jak praca naszych grafików wpłynie na sposób zwiedzania poziomu przez gracza.
Paskudny Wieloryb

Paskudny Wieloryb to nie podróbka łodzi, ale prawdziwy okręt, który gracz może wielokrotnie zwiedzać podczas rozgrywki. Pełni podobną rolę jak pub Hound Pits w pierwszej części służąc jako kryjówka gracza gracza pomiędzy kolejnymi misjami
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz