Bloodborne – symfonia stali i ołowiu

1 minuta czytania

From Software kontynuuje kampanię marketingową swojego wiktoriańskiego dziecka, dobitnie potwierdzając, że zmiana klimatów nie obdarła japońskiej ekipy z charakterystycznego autorskiego szlifu, który tak pokochali fani.

bloodbrone, from software

Kilka dni temu mogliśmy podziwiać szereg lokacji, jakie przyjdzie przemierzyć protagoniście "Bloodborne". Teraz przyszła kolej na prezentacje narzędzi mordu, bez których ani rusz w tym mrocznym świecie, a także nastrojowej muzyki, subtelnie obiecującej aurę wyobcowania oraz braku jakiegokolwiek miłosierdzia.

Pierwszy materiał, obok dobrze znanego i lubianego oręża, ukazuje pokrótce działanie zupełnego novum siejącego spustoszenie na polu bitwy – pistoletów.

Jeżeli chodzi o oprawę muzyczną, to możemy rzucić okiem jak wyglądała kooperacja kompozytorów z From Software oraz gościnnych artystów. W nagraniach ponad półtoragodzinnego soundtracka pomagała profesjonalna 65-osobowa orkiestra, 32-osobowy chór, a także kilkunastu solistów. Klimatyczne efekty ich działań widać, słychać i czuć.

Gra trafi do sklepów już 25 marca 2015 roku, póki co, wyłącznie w wersji na PlayStation 4.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...