Alaloth zabiera graczy do barwnego świata fantasy stworzonego we współpracy z Chrisem Avellone’em, legendą gier RPG. Gra prezentuje rozległe uniwersum ARPG inspirowane klasyką gatunku i współczesnymi grami akcji. Mroczny bóg Alaloth został uwięziony w krainie ludzi, w Dolinie Burz, gdzie sieje spustoszenie. Zniszcz go i uwolnij świat od niebezpieczeństwa… jako bohater lub jako złoczyńca.
Alalotha zaprezentowano już na kilku wydarzeniach, na których zdobył uznanie wśród odbiorców. Gra otrzymała wiele nagród, w tym Best Game Overall (Infogamer 2018), Best Indie Game (SGC 2018) i Visual Excellence (Reboot Develop Blue 2019). Już w lutym All in! Games pokaże Alalotha na swoim stoisku podczas PAX East 2020 w Bostonie, USA.
Gamera Interactive starannie przygotowało się do stworzenia gry, a ponadto gatunek fantasy wciąż przemawia do wielu ludzi. Alaloth umiejscowić można pomiędzy starymi, klasycznymi grami RPG i nowoczesnymi grami akcji. Wszystkie animacje użyte w trybie walki wykonano techniką motion capture, by osiągnąć niesamowity efekt. Widoczne w grze środowiska i tła namalowali ręcznie artyści ze studia.
– Alaloth to flagowy projekt studia Gamera Interactive, a współpraca z tak świetnym partnerem i szanowanym wydawcą jak All in! Games będzie nieoceniona dla sukcesu projektu. Gra spodobała się firmie już podczas pierwszego spotkania na gamescomie – powiedział Alberto Belli, CEO firmy Gamera Interactive. – All in! Games szanuje naszą wizję i zapewni nam środki, do których nie mieliśmy wcześniej dostępu, by Alaloth stał się jeszcze większym, lepszym tytułem.
All in! Games to wydawca i producent gier komputerowych. Firma tworzy i obsługuje wyjątkowe gry na PC i konsole na rynku międzynarodowym. All in! Games, poza Alalothem, ma w swoim portfolio takie tytuły jak Tools Up! (The Knights of Unity) czy Ghostrunner (One More Level).
– Bardzo cieszymy się na współpracę z Gamera Interactive – powiedział Piotr Żygadło, COO w All in! Games. – Chcemy pomóc studiu w pełni wykorzystać potencjał gry, który opiera się na bogatym świecie i zaangażowaniu w projekt Chrisa Avellone’a. Planujemy wspólnie sprawić, by Alaloth był rewelacyjnym tytułem.
Chris Avellone, który pracował między innymi nad scenariuszami Pillars of Eternity, Planescape Torment i Star Wars Jedi: Fallen Order, zapewnił grze wsparcie pod kątem artystycznym. Doradzał twórcom i komentował projekty, pomagając przy tworzeniu świata przedstawionego i historii bohaterów.
All in! Games i Gamera Interactive planują premierę na 2020 rok w wersjach na PC i Xbox One. W tym czasie dopracują grę, by stała się wspaniałym tytułem zarówno pod względem skali projektu, jak i zawartości.
Źródło: store.steampowered.com
Komentarze
Dodaj komentarz