WoW: WotLK – Trolle

1 minuta czytania

CVG, które zapowiedziało rozszerzenie Wrath of the Lich King do World of Warcraft przedstawia informacje na temat Trolli:

Prawdziwym problemem dla graczy są Trolle, które mają swoją siedzibę w Drak’Tharon Keep, na północ od upadłego Drzewa Świata. Ich siedziba składa się z dwuskrzydłowych podziemi, przeznaczonych dla graczy między 72 i 76 poziomem. Jest to przerażające miejsce wypełnione dinozaurami i jaszczurami. Dodatkowo wszędzie roją się nieumarli. Ostatni boss znajduje się na unoszącym się tarasie, gdzie czarnoksiężnicy będą przenosić graczy z jednej platformy na drugą. A ty jesteś wysłany by odkryć czemu Trolle opuszczają swój dom w Zul'Drak. To kolejny postój w twojej wędrówce.

W World of Warcraft znajduje się duża ilość świątyń oraz lochów, w których zamieszkują Trolle, ale jeszcze nigdy nie było specjalnie wyznaczonej dla nich strefy. Zul’Drak jest typowym powrotem do tradycji – mnóstwo rozpadających się ruin oraz zniszczone świątynie, które służą za dom dla Lodowych Trolli. Dobrą wiadomością jest to, że Lodowe Trolle posiadają sposób by pokonać Scourge. Alianci i Horda wysyłają swoich bohaterów do ich strefy, by odkryli za pomocą jakiej broni, bądź magii odpychają swoich naturalnych wrogów.

Są również złe wiadomości. W samym centrum Strefy znajduje się ogromna piramida. Jest to miejsce gdzie Trolle oddawały cześć swoim zwierzęcym bogom. Kiedy Scourge nadeszli, Trolle przestali tak uwielbiać swoich bogów i zaczęli przeciwników składać w ofierze. Ta ofiara miała wystarczającą moc by odepchnąć nieumarłych, lecz bogowie się wściekli...

Zamiast stać i oglądać fajerwerki, nasza wycieczka rusza na zachód, do Dragonblight. Dla wielu ras Nothrend jest domem, dla smoków jest cmentarzem.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...