Tajniacy
- Liczba graczy 2 - 8 osób
- Wiek od 14 lat
- Średni czas gry 15 min
- Wydawca REBEL.pl
- Projektant Vlaada Chvátil
Ocena użytkowników
-- Średnia z 0 ocenTwoja ocena
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Recenzja Czytaj całą recenzję »
Kto nie chciałby zostać tajnym agentem? Czasami trudno jednak pracować w wywiadzie, a mrożące krew w żyłach śledztwa często widzimy tylko na ekranie. Na szczęście teraz możemy popracować dla służb specjalnych bez wychodzenia z domu i z zachowaniem wszystkich przepisów bezpieczeństwa, a to dzięki wydawnictwu Rebel i grze "Tajniacy". Planszówkę stworzył Vlaada Chvátil – Czech, który niedawno zdobył moje serce "Pictomanią". Mogę spokojnie powiedzieć, że miłość nadal trwa, co nie znaczy, że nie... czytaj dalej...
Galeria Zobacz więcej »
Zawartość pudełka
- 16 kafelków agentów w dwóch kolorach
- 1 kafelek podwójnego agenta
- 7 kafelków niewinnych obserwatorów
- 1 kafelek zabójcy
- 40 kart kluczy
- 1 instrukcja
- 1 podstawka
- 1 klepsydra
- 200 kart z 400 kryptonimami