Warner Bros. Interactive Entertainment nie szczędzi pieniędzy na promocję "Śródziemie: Cień Wojny", co możemy zaobserwować szczególnie w ostatnich tygodniach, gdy jesteśmy wręcz bombardowani materiałami prosto z gry. Idzie za tym ogromny optymizm w produkcję studia Monolith i wiara, że kasa włożona teraz na reklamę, szybko zwróci się z nawiązką. Wspomniane zaufanie nie jest ślepe, bo idą za tym konkretne liczby. Przedstawiciel korporacji, Olivier Wolff, zdradził, że ilość zamówień przedpremierowych jest co najmniej zadowalająca.
"Nasze oczekiwania względem sprzedaży są olbrzymie. Mówimy tutaj o kategoriach TOP 10, a nawet TOP 5. Nigdy jeszcze nie poczyniliśmy tak dużych inwestycji w kampanię reklamową jakiejkolwiek gry. Wierzymy, że mamy odpowiedni tytuł, aby zauroczyć masowego odbiorcę.
Wiele sobie obiecujemy. To zdecydowanie nasza gra roku, co do tego nie ma wątpliwości. To prawdziwy, flagowy, wysokobudżetowy produkt na czwarty kwartał.
Zamówienia przedpremierowe gry są naprawdę mocne. Wyniki są lepsze niż w przypadku Batman: Arkham Knight, co nas bardzo zadowala" – dodaje Wolff.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz