Small World

Small World
Ocena użytkowników
9.5 Średnia z 17 ocen
Twoja ocena

Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie...

Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy – krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie – wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.

Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.

Recenzja Czytaj całą recenzję »

Wyobraźcie sobie baśniowy świat, pełen rozmaitych nacji, które nie są w stanie się w nim pomieścić. Widzicie go? Jeśli nie, koniecznie musicie zagrać w grę pt. "Small World", autorstwa Philippe Keyaertsa, wydaną w Polsce przez REBEL.pl. Tytuł ten zabierze was do miejsca zamieszkałego przez różnorodne rasy, takie jak elfy, krasnoludy, niziołki, trolle czy ghule. Każda z nich wysyła do boju swe armie, by przejąć kontrolę nad jak największą częścią dostępnego terytorium, nawet kosztem kogoś... czytaj dalej...

Galeria Zobacz więcej »

Zawartość pudełka

  • 2 dwustronne plansze (dla 2,3,4,5 graczy)
  • 6 kart pomocy
  • 15 sztandarów ras (w tym 1 pusty)
  • 168 żetonów ras
  • 18 żetonów ginących plemion
  • 21 odznak zdolności specjalnej (w tym 1 pusty)
  • 35 żetonów specjalnych (legowiska, fortece, góry, smok, itp.)
  • 109 monet zwycięstwa
  • 1 kostka posiłków
  • Znacznik rundy
  • Zasady gry
  • Numer Days of Wonder Online Access
Wczytywanie...