world-of-warcraft-arthas-przebudzenie-króla-lisza

Konkurs survivalowo-fantastyczny

Nagrodami w konkursie są:

  • Zestaw 1: książka "Przegląd Końca Świata: Deadline" Miry Grant, książka "W mrok" Andrieja Diakowa, książka "Pierwsze dni" Rhiannon Frater oraz książka "Konfrontacja" Rhiannon Frater
  • Zestaw 2: książka "Operacja Dzień Wskrzeszenia" Andrzeja Pilipiuka, książka "W mrok" Andrieja Diakowa oraz książka "Przegląd Końca Świata: Deadline" Miry Grant
  • Zestaw 3: książka "W mrok" Andrieja Diakowa

Sponsorami nagród są firma Trzynasty Schron, wydawnictwo Insignis oraz firma Inne.

 

Zadaniem uczestnika jest wymyślenie ciekawego zastosowania przedmiotów, zaprezentowanych w poniższej sytuacji:

"Motelowy pokój, w którym zatrzymałeś się w dłuższej trasie, prezentuje się jak przystało na nocleg klasy "ekonomicznej". Jeden niewielki pokój z łazienką, w której sedes zainstalowano niemalże w kabinie prysznicowej. Stary, kineskopowy telewizor marki Zenit stoi na zdezelowanej nocnej szafce tuż przy łóżku, śnieżąc i szumiąc złowrogo - ostatni komunikat o kolejnych falach zombie nadano cztery godziny temu, jak odczytujesz po szybkim zerknięciu na tarczę staromodnego budzika. Później sygnał telewizyjny się urwał, choć możliwe, że to czające się na zewnątrz stwory zerwały kabel. Siadasz na skrzypiącym sprężynami łóżku, a resztki zimnej pizzy, pomięta samochodowa mapa i metalowa zapalniczka podskakują bezładnie. Na równie zdezelowanym co nocna szafka kredensie walają się twoje pomięte papierosy, które omiatasz zrezygnowanym wzrokiem. Jak mogło do tego dojść - pytasz sam siebie, spoglądając w swoje odbicie w wiszącym nad kredensem lustrze. Jakim cudem trafiłeś do tej zapyziałej nory, zbrojny jedynie w kluczyki od samochodu, wielofunkcyjny scyzoryk i zawartość portfela? Co prawda znajduje się w nim także nabój od kałasznikowa, który zabrałeś kiedyś po wizycie na strzelnicy, jednak niewielki z niego pożytek. Co podkusiło cię, by zostawić swój zaklęty miecz w bagażniku samochodu?! Wyjście na parking niechybnie oznaczać będzie wizytę w fast foodzie z brygadą zombie na karku, i to w charakterze burgera.

Lustrujesz pomieszczenie uważnie. Kredens, w nim dwie puste puszki po piwie, zapewne pamiątki poprzednich pensjonariuszy, podobnie jak zapomniana, wciąż szczelnie zamknięta paczka kondomów. Komplet baterii - nie wiadomo do czego, przedpotopowa konserwa turystyczna oraz para straszliwych, zapomnianych przez świat skarpet. Zamykasz szufladę czym prędzej, by nie omdleć od smrodu. Przenosisz wzrok z kredensu na ściany pomieszczenia, udrapowane wybitnie ohydną tapetą i zdobione masą magiczno-myśliwskiego bubla. Głowa chimery, tak szkaradnie spreparowana, że nawet ślepy poznałby oszustwo. Głowa łosia, jeszcze ohydniejsza od głowy chimery. Półtoraręczny miecz, równie tępy, co ktoś, kto uznał to wszystko za ozdobę pokoju oraz dwa skrzyżowane ze sobą Winchestery, zapewne pamiętające czasy wojny secesyjnej. Dwie smętne, ażurowe lampy, święcące wciąż nie wiadomo dlaczego, do spółki z płonącymi na kandelabrze świecami rzucają mdłe światło na resztę smętnego pokoju. Pogryziony przez mole dywan przypomina przegniłą od deszczu szmatę, sąsiadując z równie estetyczną skórzaną wyprawką z niedźwiedzia. Ta akurat wygląda na prawdziwą, co bynajmniej nie dodaje pomieszczeniu uroku. Niewielka szafa przy przeciwległej ścianie to nędzna sklejka z jedną komorą przedzieloną drewnianym kijem, z którego zwisają cztery druciane wieszaki, twoja ćwiekowana kurtka i nic więcej. Na dnie z tajemniczych przyczyn ktoś zostawił środek do impregnacji drewna w sprayu. Na małych półeczkach w komorze obok odnajdujesz mnóstwo kurzu, pourywanych guzików, solidny skórzany pasek oraz kilka różnych książek. Nie podejrzewałeś tu kogokolwiek o umiejętność czytania, ale cóż... "Sto lat samotności" Marqueza - dość ironiczny żart, ilustrowany atlas ziół i grzybów, "Survival dla początkujących"... taak... a także zapisany nieznanym alfabetem tom w twardej, skórzanej oprawie, z niezrozumiałych przyczyn dość odrażający w dotyku.

Czas przejść do łazienki. Tu niewiele lepiej. Obtłuczone kafelki odpadają od ściany płatami, malutkie lusterko ukazuje ci twe smętne oblicze w blasku równie smętnej żarówki. Czego mogłeś się tu spodziewać? Gumowa przepychaczka do toalet, twoje przybory kosmetyczne, mydło tak skamieniałe, że można je rozbijać młotem kowalskim, a także pokaźny zapas papieru toaletowego. W szafce pod zlewem dość niespodziewanie znajdujesz równie spory zapas chemii - w większości przeterminowanej. Płyn do toalet, mleczko do czyszczenia, płyn do szyb, dwa litry (?!) Coca-Coli. Nieźle, ale to wciąż nie miotacz ognia ani pełna zbroja płytowa.

Wróciłeś do pokoju, usiadłeś na łóżku. Pod telewizorem, na odtwarzaczu DVD leży kompletne wydanie "The Walking Dead". Można odstresować się na moment i zagłuszyć jęczące za drzwiami i oknami stwory, krążące wokół motelu w nieświadomości twojej obecności. Można też zebrać się w sobie, wykorzystać co się da i stanąć do walki o przetrwanie."

Zgłoszenia należy wysyłać na maila: konkurs@gameexe.pl. Nie zapomnij dołączyć pracy oraz podać swoich danych adresowych!

 

Konkurs trwa od: 30 grudnia 2013 do: 13 stycznia 2014. Ogłoszenie wyników: 20 stycznia 2014 Konkurs został zakończony.

Zwycięzcy

  • Bartosz M. z Warszawy

Szczegółowe postanowienia konkursu

  1. Postanowienia ogólne
    1. Organizatorem konkursu jest portal internetowy poświęcony grom RPG, cRPG i fantastyce, a także książkom fantastycznym - Game Exe
    2. Adres strony internetowej organizatora konkursu: gexe.pl
    3. Sponsorami nagród są firma Trzynasty Schron, wydawnictwo Insignis oraz firma Inne.
    4. Data rozpoczęcia konkursu: 30 grudnia 2013.
    5. Data zakończenia konkursu: 13 stycznia 2014.
  2. Warunki uczestnictwa w konkursie
    Konkurs adresowany jest do wszystkich osób nim zainteresowanych bez względu na ich wiek. Uczestnicy muszą spełniać wszystkie następujące warunki:
    1. Wykonać zadanie opisane na stronie konkursowej.
    2. Podać prawdziwe dane osobowe i adresowe oraz adres e-mail.
    3. Uczestnikami nie mogą być pracownicy Organizatora, ani członkowie rodzin pracowników Organizatora.
    4. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przechowywanie danych osobowych uczestnika w celach reklamowych i marketingowych.
  3. Zasady konkursu
    1. Udział w konkursie następuję poprzez wysłanie pracy na maila: konkurs@gameexe.pl.
    2. Nadsyłane prace (recenzje, opisy, grafiki) nie mogą być wcześniej nigdzie opublikowane.
    3. Z puli uczestników, którzy nadeślą swoję pracę zostaną wybrani zwycięzcy, którzy zostaną nagrodzeni.
    4. Jedna osoba może nadesłać tylko jedno zgłoszenie.
    5. Organizator zastrzega sobie możliwość nieprzyznania nagrody żadnemu z uczestników konkursu, jeśli w jego opinii nadesłane prace nie spełniają odpowiednich wartości.
  4. Nagrody
    1. Sponsorami nagród są firma Trzynasty Schron, wydawnictwo Insignis oraz firma Inne.
    2. Lista laureatów konkursu zostanie opublikowana na łamach portalu internetowego Game Exe dnia 20 stycznia 2014.
    3. Nagroda zostanie przesłana na adres podany w zgłoszeniu na koszt Organizatora, za pośrednictwem Poczty Polskiej, w przeciągu miesiąca od ogłoszenia wyników. Organizator zastrzega sobie prawo do niewysyłania nagród poza granice Polski.
    4. Przyznawana nagroda będzie wysłana jednorazowo.
    5. Nie jest możliwe uzyskanie równowartości pieniężnej zamiast nagrody.
  5. Dane osobowe uczestników
    1. Warunkiem udziału w konkursie jest podanie w formularzu danych adresowych. Podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych osobowych, albo niepodanie ich w ogóle, powoduje wykluczenie z konkursu.
    2. Osoby biorące udział w konkursie zgadzają się, w przypadku wygrania nagrody, na opublikowanie imienia i nazwiska na łamach portalu GExe.pl
  6. Postanowienia końcowe
    1. Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady konkursu. Zgłoszenie się do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
    2. Organizatorowi przysługuje wyłączone prawo do:
      • Ustalania zadań konkursowych,
      • Wyboru uczestników konkursu,
      • Wyłonienia zdobywców nagród na podstawie zasad określonych w niniejszym regulaminie.
    3. Spory odnoszące się i wynikające z konkursu będą rozstrzygane przez Organizatora konkursu.
    4. Wszelkie decyzje Organizatora będą wiążące i ostateczne.
    5. Organizator nie jest odpowiedzialny za niedostępność konkursu wskutek problemów z przesyłaniem zgłoszeń konkursowych, nie bierze odpowiedzialności za jakąkolwiek utratę materiałów lub uszkodzenie powstałe nie z winy Organizatora.
    6. Organizator jest upoważniony do zmiany niniejszego regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w konkursie.
    7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za naruszenie przez uczestników konkursu autorskich praw majątkowych osób trzecich.
Wczytywanie...