Kilka zmian w Empire of Ember

1 minuta czytania

empire of ember

Twórcy "Empire of Ember", mieszanki gry strategicznej oraz cRPG-a, będącej aktualnie w fazie wczesnego dostępu, wdrożyli świeżą zawartość, w większości dostępną po rozpoczęciu nowej gry. Poza nowymi zadaniami oraz wrogami przearanżowaniu uległa ekonomia rozgrywki, dodano zaklęcie światła niezbędne w nocnych eskapadach czy poprawiono elementy graficzne budowli. Postarano się wyeliminować również kilka denerwujących błędów, jak otrzymywanie obrażeń przez bohatera podczas trafienia w jego tarczę, zamiast uszkodzenia tarczy, bez spadku punktów życia. W ciągu sześciu tygodni autorzy gry zobowiązują się do usprawnienia walki wręcz oraz odgłosów przeciwników. W planie jest także tłumaczenie produkcji na chiński.

W grze wcielasz się w czarownika, na którego miasto najechał nieznany wróg, zrównał je z ziemią i przy okazji zamordował twojego mistrza. Pałając żądzą zemsty zbierzesz armię i poprowadzisz ją do bitew, w których udział może wziąć do stu jednostek. Każdy element grodów ma być całkowicie zniszczalny, natomiast lochy generowane proceduralnie. "Empire of Ember" dostępne jest na Steamie.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...