"Dying Light 2" nie ma łatwej drogi do zawojowania rynku. Co chwilę pojawiają się newsy o przekładanej premierze produkcji czy bałaganie organizacyjnym jej towarzyszącym. W zeszłym miesiącu ponownie gruchnęła wieść o nowej dacie publikacji gry – 4. lutego 2022. Serwis Wccftech podaje kilka cytatów Tymona Smektały, który w magazynie EDGE tłumaczył się z powodów obsuwy.
Dwukrotnie sprawdzamy każdy aspekt rozgrywki. "Dying Light 2" składa się z licznych skomplikowanych, zachodzących na siebie systemów, tworzonych przez setki ludzi. W pewnym momencie produkcji wszystkie zaczynają ze sobą współgrać, jednak zaczynasz wtedy dostrzegać kilka przypadków, gdzie są zgrzyty i chcesz je naprawić. To zazwyczaj proste naprawy, ale chcesz być pewien, że przetestujesz i wyłapiesz jak najwięcej się da. Te dodatkowe dwa miesiące zostaną wykorzystane właśnie po to. Może uda nam się wcisnąć Easter egg czy dwa...
Smektała odniósł się także do usprawnionego systemu awansowania postaci twierdząc, że wszystkie umiejętności będą wartościowym dodatkiem do arsenału gracza.
W pierwszej części niektóre umiejętności były wypełniaczami, nieznacznie poprawiającymi atrybuty. W "Dying Light 2" każda umiejętność całkowicie zmienia rozgrywkę. Praktycznie każda oferuje nowe możliwości, które można natychmiast wypróbować na wrogach.
Źródło: wccftech.com
Komentarze
Dodaj komentarz