Życie | 80 |
Atak | 2 |
Obrona | 0 |
Wiek | 25 lat |
Wzrost | 225 cm |
Waga | 130 kg |
Informacje
Dumne i niezależne plemię Tukarama nie płaci nikomu trybutu i nie uznaje nad sobą żadnych władców. Szanują wyłącznie zbrojną siłę oraz starożytną mądrość swoich szamanów.
Specjalizacja
Dwuręczne miecze i topory.
Charakterystyka
Jak każdy klasyczny barbarzyńca, Tukaram posiada od początku bardzo dużą siłę, która w trakcie gry rozwija się bardziej niż u pozostałych postaci, dzięki czemu zadaje on potężne obrażenia w walce. Posługuje się w niej wielkimi ostrzami i broniami, takimi jak kosa czy "Zaćmienie", które pozwalają poważnie ranić przeciwników i wyprowadzać zabójcze kombinacje. Tukaram, choć nie używa tarczy i posiada najniższą obronę ze wszystkich postaci (tyczy się to również najmniejszej ilości pancerzy, które można znaleźć w trakcie rozgrywki), potrafi parować ciosy za pomocą swego oręża. W jego rękach każda broń posiada własną wytrzymałość, która spada z każdym zablokowanym przy jej użyciu ciosem tak, jak w wypadku tarcz. Dzięki swym gabarytom i używaniu dwuręcznych broni, barbarzyńca może trzymać przeciwników na dystans, masakrując ich zamaszystymi, mocarnymi i niekiedy zaskakująco szybkimi kombinacjami. Choć w walce jeden na jednego jest prawie niepokonany, nie należy przeceniać jego możliwości i zapominać o naczelnej słabości, jaką jest obrona. Dlatego też szarżowanie na grupę trzech lub więcej wrogów, nawet z wielkim, potężnym mieczem w dłoniach, nie jest najlepszą taktyką i nie pomogą tu nawet niszczycielskie ciosy specjalne.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz