Twórcy "Black Geyser: Couriers of Darkness", izometrycznego, drużynowego cRPG, rozgrywającego się w czasie rzeczywistym z systemem aktywnej pauzy opowiedzieli w dosłownie kilku słowach o pracach nad swoją produkcją. Przede wszystkim przeprosili za długie milczenie i oznajmili, że w przyszłym tygodniu ogłoszą jakąś wielką nowinę dotyczącą gry. Co to ma być? Nie wiadomo. Aby jednak osłodzić czekanie, udostępnili filmik z kilkoma grafikami koncepcyjnymi lokacji z "Black Geyser". W tle gra jeden z utworów, jaki usłyszymy podczas wędrówek.
Akcja cRPG-a rozgrywa się w mrocznym, targanym wojnami królestwie Isilmerald, w świecie Yerengal. Fabułę napędza jedna z licznych przywar ludzkich – chciwość. Oczywiście wywołana została przez złowrogą siłę, wpływającą na kruche człowiecze umysły. Co ciekawe, nawet główny bohater, w którego się wcielasz, nie jest od niej wolny. Tylko od ciebie zależy, jak zarządzisz jego losem – czy ulegniesz chciwości i dobijesz królestwo, czy raczej wykażesz się silną wolą i pomożesz powstać mu z upadku?