Neverwinter: Jest gameplay!

1 minuta czytania

Twórcy Neverwinter, jako znak, że żyją, a ich projekt ma się dobrze, udostępnili wideo ze wspomnieniami z E3, na którym znajduje się także gameplay z rozgrywki!

Nie da się ukryć, że ta produkcja podąża drogą akcji. Walka jest efektowna i dynamiczna. Szczerze powiedziawszy to nie tego się spodziewałem – czystej nawalanki z potężnymi zaklęciami i wielkimi przeciwnikami, ale trzeba przyznać, że wygląda to nawet dobrze, chociaż patrząc na gameplay przypomina się Dragon Age 2. Tak więc w dalszym ciągu "Neverwinter" może być dobrą grą. Odpowiedzi na pytanie, czy twórcy podołali zadaniu stworzenia soczystego MMO, poznamy... może jeszcze w tym roku. Oby.

Komentarze

0
·
Gdyby to było na 3.5 to z samej chęci grzebania w atutach bym pograł.

A tak poza tym... te płomienie w tle za prezenterem to jakieś nieporozumienie.
0
·
Jeżeli to przypomina Dragon Age 2 to nie ma prawa być dobrą grą. :-)
0
·
Przyznam, że nie tego się spodziewałem, ale to jednak gra MMO, więc dynamiczna walka to element wręcz podstawowy. Mimo to ten gameplay uważam za udany, pokazał że Neverwinter może mieć całkiem spory potencjał.
0
·

Cytat

przypomina się Dragon Age 2. Tak więc w dalszym ciągu "Neverwinter" może być dobrą grą.


Nie grałem w DA2, ale podobno jeden z najgorszych cRPG i przeciętny hakenslasz.

A po drugie NWN mogłoby być jednym z najlepszych cRPG, na miarę BG. Nie jest, mimo iż wielu w tym tego właśnie szukało.
0
·
Zdanie wyrwane z kontekstu! Przedtem był powód, czemu uważam, iż może to być dobra gra dodając "chociaż" i wtedy napisałem o DA2.
0
·
Fajnie wygląda. Nie omieszkam spróbować.
0
·
Pod względem walki Dragon Age 2 było całkiem niezłe, o ile pominąć te cholerne fale wrogów wyskakujące znikąd. Walka w Neverwinter mi się strasznie podoba, obawiałem się że wymyślą coś z turowością, lecz na szczęście pozostali na czasie rzeczywistym. Ciesze się że walka jest dynamiczna. Wreszcie będę miał frajdę z grania magiem. Jednym z plusów tego rodzaju walki jest aktywność postaci czarujących. Nareszcie moja postać nie będzie bezmyślnie stała w miejscy i nawalała jednym zaklęciem(czytać Fireball), tylko będzie latała po polu bitwy i ciskała wszystkim co ma. Trzeba przyznać iż Dragon Age 2 zrobiło świetną robotę z "ożywieniem maga", szkoda tylko że słabo rozplanowali walki i skopali grę w całej reszcie elementów. Btw. chyba Neverwinter bedzie w "mieszanym" systemie. Diablęcia(wersja z gry[są 2 rodzaje Diablęć]) pochodzą z 4 edycji, a reszta ras (elfy, niziołki, krasnale) i klas z 3.5 (chyba nawet z 2.5) (w 4 edycji elfy zastąpiono Eladrin czy jak im tam, niziołki gnomami i dodano całą masę nowych ras i klas).

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...