Użytkownik Gość_Tapol* dnia piątek, 31 grudnia 2021, 13:55 napisał
Witam
Post BARDZO WAŻNY
Miałem problem z Misją Ruiny Twierdzy gdzie przez przypadek w rozdz. 3 zbudowałem worta co prowadziło do tego że 5 rozdz. nie miałem interakcji i misja stanęła w miejscu .
Ale znalazłem rozwiązanie
Każdy problem z misją który wynika z bugowania jej można rozwiązać bez zaczynania rozgrywki od nowa lub cofania się przez stare save (powtarzanie klilku godzin rozgrywki)
Krok 1 pobieramy program SAVE EDITOR
Krok 2 wybieramy save którego chcemy uratować (1-15) (polecam backup )
Krok 3 otwieramy go i odnajdujemy linijki odpowiedzialne za misje
przykład mój i teraz zabawa może to chwilę zająć ale dacie rade
zmieniamy wartości zmieniając od 0 dodajac za każdym razem +1 do wartości po przetestowaniu czy coś uległo zmianie w grze
i tak do oczekiwanego efektu
Mi się udało POWODZENIA
MIRON_Q503_KEYCOST 0
Q503_BLOCKCORPSEKEY 0
Q503_BOSSFIGHT 4
Q503_BOSSFIGHT_BATTLEFIELD_APPLY.Q503_BOSSFIGHT_BATTLEFIELD_COUNT 3
Q503_BOSSFIGHT_BATTLEFIELD_EFFECTISON_FIRE 3
Q503_BOSSFIGHT_BATTLEFIELD_EFFECTISON_FLY 3
Q503_BOSSFIGHT_BATTLEFIELD_EFFECTISON_MAGIC 3
Q503_BOSSFIGHT_RANDOMIZEEFFECT.RND 3
Q503_BOSSFIGHT_TELEPORT_APPLY.RND 3
Q503_BOSSFIGHT_TELEPORT_COUNT 4
Q503_CANUSETELEPORT 3
Q503_GOTMUSEUMKEY 1
Q503_GOTOVOLFZACKE 7
Q503_KESSEL_RTNCHECK 7
Q503_KEYCOUNT 3
Q503_OPENGATEVOLFZACKE_APPLY.Q503_OPENGATEVOLFZACKE_COUNT 7
Q503_SPAWNZOMBIESCOUNT 1
Q503_TELEPORTMAGE.RND 1
Q503_VOLFZACKE_LASTWAVE_END_APPLY.Q503_VOLFZACKE_LASTWAVE_END_COUNT 4
Q503_VOLFZACKE_NEXTWAVE_END_APPLY.Q503_VOLFZACKE_NEXTWAVE_END_COUNT 4
Q503_WALL_APPLY.MOVPTR1 1
Q503_WALL_APPLY.Q503_WALL_COUNT 1
Q503_WOLFSSONOLDORDERS_READ 1
Który dokładnie wers odpowiadał za odblokowanie interakcji z drzwiami?