Brothers: A Tale of Two Sons – Gra w baśniowym świecie?

1 minuta czytania

"Brothers: A Tale of Two Sons" to produkcja od studia Starbreeze, twórcy "Kronik Riddicka", "The Darkness" i nowego "Syndicate". Warto zwrócić na nią uwagę, bo tym razem producenci nie wzięli się za grę akcji, lecz produkcję osadzoną w pięknym, baśniowym świecie.

Bohaterami będą dwaj bracia, którzy wyruszają w podróż w celu znalezienia Wody Życia, która uratuje ich umierającego ojca. Nad grą pracuje również szwedzki reżyser, Josef Fares, który chce, aby niosła ona fizyczne doświadczenie i emocjonalnie angażowała gracza w historię. Przemierzanie spokojnych lasów czy wspinaczka na niebezpieczne górskie szczyty ma być dla niego niesamowitym doznaniem. "Brothers: A Tale of Two Sons" zadebiutuje wiosną 2013 roku na Steamie, Xbox Live Arcade i PlayStation Network. Co ciekawe, dwoma bohaterami będzie można sterować jednocześnie, co Fares pokazuje na powyższym gameplayu. Jeśli chcecie zaś obejrzeć krótki zwiastun gry, zapraszam do dalszej części newsa.

Komentarze

0
·
Twórcą gry się chyba coś pomieszało, jak można robić taką grę od lat 16! oraz z treściami nie stosownymi dla dzieci?! Przecież target tej gry to osoby raczej młodsze. O ile fabuła wygląda beznadziejnie, to sam gameplay wygląda znośnie jak na grę dla osoby w wieku 12-13 lat (nie dla kogoś 16+). Dodatkowo idiotyczny podtytuł sprawia, że chyba nikt tej gry nie potraktuje poważnie. Po prostu jeden wielki marketingowy fail.
0
·
Po obejrzeniu tego filmiku ja zamierzam tą grę potraktować jak najbardziej poważnie. Fajny "miły" klimat acz nie aż tak infantylny. A jeśli Ty tak uważasz to czemu sprzedają się jRpgi, które są na wskroś cukierkowe?
0
·
No niezły fail z tym wiekiem, pomysł ze sterowaniem dwoma bohaterami na raz z jednej strony ciekawy, ale z drugiej może okazać się momentami uciążliwy, niezbyt mi się to widzi. Graficznie gra nie zachwyca, fabuła też taka sobie, a prezentowane filmiki są mało przekonujące. Nie wróżę temu projektowi wielkiego sukcesu.
0
·
Fajnie, gdyby rozdzielono sterowanie postaciami na dwie osoby, jako tryb kooperacji. Więcej miałbym z tego radochy z kumplem.
0
·
Mi nie chodzi o cukierkowość, ale o totalną dziecinność gry. Ciężko grać postacią która ma 10 lat. To sterowanie to właśnie ciężko powiedzieć, co z tego wyjdzie. Faktycznie tryb kooperacji byłby super.
Lionel, ale czy wytrzymałbyś powiedzmy 20h kooperacji grając 10 letnim chłopcem. Na początku pewnie okej, ale potem to może być po prostu irytujące i przewidywalne.
0
·
To zależałoby właśnie od fabuły, o której jak na razie niewiele wiadomo. Gdyby była to nieco mroczna opowieść w stylu "Dziewczynki z Zapałkami" to nawet spoko, ale jak ma się to skupić na poszukiwaniu jakiejś wody, gwizdaniu na domowe psy, koty i szczury oraz bujaniu babci, to jednak nie zagrałbym w to z kumplem, a raczej z siedmioletnim kuzynem, w ramach odskoczni od LittleBigPlanet .

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...