Proponował bym czarownika zmienić na jakiegoś człowieka /elfa , albo coś co awansuje normalnie bez kary ,bo czasem Ci się przyda rzucić jakiś potężniejszy czar, a grupę masz raczej wolno awansującą
Moja drużyna, która nie ukończyła jeszcze gry z powodu mojego lenistwa:
1-Czarowink, Aasimar (ciężka kusza i głownie czary ofensywne)
2-Czarownica, Aasimar (ciężka kusza i głownie czary ofensywne)(no co? Lubię klasy czarujące ;p)
3-Wojowniczka, Człowiek (półtorak/długi miecz/młot/topór +tarcza lub sam wielki miecz)
4-Wojownik, Drow (Długi miecz/topór+krótki miecz)
5-Kapłanka, Aasimar (Wekiera/korbacz+tarcza)
6-Złodziej, Elf (długi łuk lub krótki miecz/sztylet + mała tarcza)
Co do dwóch magów - lepsze są dwie kule ognia naraz niż jedna!
wiadomo że 2 kule są lepsze niż 1 tem z 2 magami robionymi na off jedynie na początku ma problemy ale i tak nie lubie w ID2 grać teamami 6 osobowymi wole 3-4 osobowe
Exp Ci sie dzieli na 6 a nie na 4 czy 5 więc tracisz troche czasu na awans na kolejny lvl postaci.
Swoja droga musisz naprawde lubic czary skoro dales w sumie 3 osoby czarujace, Lenwe Osobiscie bym chyba takiej nie zrobil, stawiam bardziej na siłę i walke, ale nie mam prawa karcic Twojej opinii
Ja ukończyłem swego czasu grę w składzie:
1) Paladyn, Aasimar - miecze oburęczne
2) Barbarzyńca, Człowiek - 2 bronie obuchowe
3) Czarownik, Elf - magia głownie ofensywna + przywołania
4) Czarodziej/Łotrzyk - Elfka - Łuki + czary ofensywne
Warto mieć więcej niż jednego maga w drużynie, bez kapłana albo druida można się spokojnie obyć no i trzeba mieć dwóch wojów w pierwszej lini bo walki jest bardzo dużo
Tak Ci się wydaje. Gdy masz cztery postacie, szybciej zdobywasz poziomy, czary... może i masz trochę mniej miejsca na ekwipunek ale ja gram i za bardzo mi to nie przeszkadza. Kupiłem dużo magicznych torebek, sakiewek... tam właśnie chowam wszystkie przedmioty. Od razu mówię, że warto spróbować czteroma postaciami, dla mnie trudniej jest sześcioma albo pięcioma.
Kiedyś dobrze mi się grało 5-6 osób, a teraz się tylko z nimi męczę...Łatwiej mi jest grać dwójką albo trójką. Dobrze wyszkolony wojownik jest lepszy niż trójka słabych, która robi niepotrzebny tłok...
W IW2 w sumie i tak nie ma interakcji pomiędzy npcami więc równie dobrze można przejść 1 postacią 2, 4 czy 6 wszytko zależy od tego czy lubisz mieć dużo ludzia czy nie:) Ja tam lubię mieć 6 osobową drużynke i eksperymentować z klasami i rasami:)
Dla mnie akurat jest to trochę monotonne. Jeśli gram bardziej dla fabuły niż mechaniki, wtedy wybieram różne rasy z ciekawymi biografiami, ale się nie czepiam, bo w ID najlepsze jest to, że każdy może mieć drużynę jaką tylko sobie wymyśli i nie ma z góry narzuconych kilku pachołków do pomocy...