[WoD] Sesja Eirin

- Wysyłała pani monit o zapewnienie transportu. Przyjechałem, aby panią przemieścić do lokalu, w którym prowadzone będzie pani spotkanie. - odpowiedział, witając się sztywno - Proszę na dół, samochód czeka.
Młodość i niedojrzałość mijają z czasem, ignorancję pokonać można nauką, a pijaństwo trzeźwością, za to głupota jest wieczna. - Arystofanes
Odpowiedz
- Ale szczegółów to nie podasz?- Spytałam unosząc prawą brew wysoko. Nie otrzymując odpowiedzi i móc wpatrywać się tylko w okulary Morfeusza, ze zrezygnowaniem opuściłam ręce i skierowałam się wzdłuż korytarza klatki schodowej.
- No chodźmy, chodźmy.- Mruknęłam wychodząc z budynku.
Odpowiedz
- Jestem tylko kierowcą. Na miejscu otrzyma Pani wszelkie odpowiedzi.

Jego ostatnie zdanie towarzyszyło Ci przez całą drogę. Jechałaś na tylnym siedzeniu czarnego opla, który wymijał zręcznie wszystkie pojazdy na drodze. Nie zatrzymując się ani razu na czerwonym świetle dojechaliście pod Urząd Wojewódzki, przysadzisty moloch z kamienia i szkła o komunistycznym wymiarze betonowego kolosa. Wjechaliście na parking, a następnie do dużego podziemnego parkingu, najwyraźniej zamkniętego dla postronnych. Wyłożoną nierdzewną stalą windą wyjechaliście na górę, gdzie zobaczyłaś długi korytarz, z ścianami z plastiku i szkła. Twój towarzysz zatrzymał się przy piątych z kolei drzwiach i skinął głową.
Młodość i niedojrzałość mijają z czasem, ignorancję pokonać można nauką, a pijaństwo trzeźwością, za to głupota jest wieczna. - Arystofanes
Odpowiedz
Sama nie mogąc prowadzić nie za bardzo zwracałam uwagę na przepisy drogowe, które zręcznie wymijał kierowca samochodu. Mimo to zdawałam sobie sprawę, że w Urzędzie znaleźliśmy się szybko. Nie było to jednak coś, na co zamierzałam narzekać.

- Dzięki Morfi. Rozumiem, że dalej idę sama?- Spytałam rozbawiona tajemniczością całej sytuacji, po czym poklepałam towarzysza po ramieniu i otworzyłam drzwi wchodząc do pomieszczenia.
Odpowiedz