Wilkołak - uwagi / sugestie
Mi pasuje od jutra... o ile nie zniknę z tego świata, zamordowana przez strażnika indeksu za drugą w nim dwóję ; p
Podsumowując i rozwijając poprzednie sugestie, pytam, czy wszyscy zgadzają się na wprowadzenie w następnej rundzie:
1. kilku narzuconych odgórnie cech postaci, przydzielanych razem z kartami postaci (patrz - post nr 34)
2. dodatkowych, niewielkich misji z dodatkowymi, niewielkimi bonusami
3. nowych ról, jeśli liczba graczy będzie odpowiednio duża
4. zakazu rozmów między graczami innymi, niż Wilkołaki
5. ograniczenia możliwość komunikowania się Wyroczni z graczami tylko do istotnych ról, które odkryje (ewentualnie całkowitego zakazu, jak punkt 4)
1. kilku narzuconych odgórnie cech postaci, przydzielanych razem z kartami postaci (patrz - post nr 34)
2. dodatkowych, niewielkich misji z dodatkowymi, niewielkimi bonusami
3. nowych ról, jeśli liczba graczy będzie odpowiednio duża
4. zakazu rozmów między graczami innymi, niż Wilkołaki
5. ograniczenia możliwość komunikowania się Wyroczni z graczami tylko do istotnych ról, które odkryje (ewentualnie całkowitego zakazu, jak punkt 4)
Chwilowo jest przerwa, bo ja się zajmuję paroma innymi rzeczami i nie chcę ryzykować, że nie zdołam za tym nadążyć, a i sami zainteresowani wyemigrowali w dużej mierze na szeroko pojęte wakacje
[Dodano po roku]
Jak widzą się Wam zmiany w rundach po reaktywacji?
Celowo nie informuję na początku które z ról zostały przydzielone i ile jest wilkołaków, wydaje mi się, że więcej wtedy niepewności, a gra jest zarazem trudniejsza i ciekawsza.
Jak znajdujecie dodatkowe podpowiedzi zawarte w podsumowaniach? Są jakkolwiek pomocne, czy nie? Jeśli nie, to czy przeszkadzają Wam w jakiś sposób? Jeśli tak, to czy nie są zbyt jednoznaczne i ułatwiające grę?
Czy podoba się Wam dodawanie losowych cech postaci, które możecie odgrywać fabularnie?
[Dodano po roku]
Jak widzą się Wam zmiany w rundach po reaktywacji?
Celowo nie informuję na początku które z ról zostały przydzielone i ile jest wilkołaków, wydaje mi się, że więcej wtedy niepewności, a gra jest zarazem trudniejsza i ciekawsza.
Jak znajdujecie dodatkowe podpowiedzi zawarte w podsumowaniach? Są jakkolwiek pomocne, czy nie? Jeśli nie, to czy przeszkadzają Wam w jakiś sposób? Jeśli tak, to czy nie są zbyt jednoznaczne i ułatwiające grę?
Czy podoba się Wam dodawanie losowych cech postaci, które możecie odgrywać fabularnie?
Losowe cechy postaci przypadły mi do gustu, jak już wspomniałam w innym temacie- oby więcej się takich kawopijców trafiało, bo...to cała ja [no, może przejaskrawiona, ale jednak ;3]. I do tego nadaje pewnego kształtu rozgrywce.
Brak podanych ról na wstępie- wydaje mi się, że to dobry pomysł. Zwłaszcza, jeśli dodać do tego stałą rubryczkę, wtedy się człek zastanawia, dlaczego, do jasnej ciasnej nie widać aktywności osób w niej wymienionej. A może ich nie ma? Ups?
Podsumowując, nie mam zastrzeżeń. Ale to może kwestia pitej właśnie kawy...
Brak podanych ról na wstępie- wydaje mi się, że to dobry pomysł. Zwłaszcza, jeśli dodać do tego stałą rubryczkę, wtedy się człek zastanawia, dlaczego, do jasnej ciasnej nie widać aktywności osób w niej wymienionej. A może ich nie ma? Ups?
Podsumowując, nie mam zastrzeżeń. Ale to może kwestia pitej właśnie kawy...