Sesja Vena

- Wybaczcie mi nieokrzesanie, może przypomnę sobie nieco dobrych manier gdy dowiem się z kim rozmawiam - odparł równie żartobliwie człowiek wyglądający na dowódcę, choć jego ludzie ani drgnęli. - Sejon Huminro, kapitan floty Imperium, pierwszy garnizon Tatooine. Z kim mam przyjemność i jakich to przyjemności poszukujecie panowie na pokładzie imperialnego Gwiezdnego Niszczyciela, jeśli mogę wiedzieć?
Wymyślając na miejscu jakąś barwną historię odpowiadam.
- Hugon Borys do usług, a to mój kompan Alexi Barov. Lecieliśmy z pewną misją, gdy spotkaliśmy tego oto niszczyciela. Mieliśmy pewne problemy z naszym statkiem więc pytając chcieliśmy zadokować tutaj, szukając pomocy. Ja nie znam się na mechanice itd, tutaj obecny mój kompan może wam wyjaśnić co i jak. Po intrygującej rozmowie z maszyną o seksownym głosie, zastaliśmy ten oto bajzel. Postanowiliśmy poszukać członków załogi, kogokolwiek, ale... natrafiliśmy na nieoczekiwany.. opór. - Majac nadzieję że to zamydli kolesią oczy przynajmniej na tyle byśmy mogli bez szwanku odlecieć wpizdu.
"Hi ho hi, it's off to war we go..."


Hedon, Rinsed in post-human shadows A monument scorned by the teeth of time