Rangi forumowe
Dwie uwagi - w stosunku do wiedźminów, "Zarządca Kaer Morhen" brzmi trochę kiepsko. Kaer Morhen przecież nigdy władcy jako takiego nie miało, zaś wiedźminom też pociąg do władzy obcy. Lepiej brzmiałoby "Opiekun Kaer Morhen".
Druga uwaga - co do brakującej rangi, to brakuje mi jeszcze niedoświadczonego. Może coś a'la "Przechodzący Próby"?
Druga uwaga - co do brakującej rangi, to brakuje mi jeszcze niedoświadczonego. Może coś a'la "Przechodzący Próby"?
Wiedźmin
Klasa: Wiedźmin
*Dziecko Niespodzianka - jeden z wiedźminów zabrał Cię z domu. Podobno uratował życie Twojemu ojcu, a jego życzenie za uratowanie życia brzmiało: "Oddasz mi to, co zastaniesz w domu po powrocie, a czego się jeszcze nie spodziewasz". Tym co Twój ojciec zastał w domu byłeś Ty.
*Przechodzący próby - minęło kilka lat odkąd zabrał Cię wiedźmin. Teraz Twoje życie polega na ciągłym treningu. Niedługo będziesz przechodził Próbę Traw.
*Młody wiedźmin - przeszedłeś mutację i zostałeś wysłany w świat, aby walczyć z potworami. Zaraz po opuszczeniu Kaen Morhen spotkałeś się z pierwszym przeciwnikiem. Był to troll. Naprawiał on most, a gdy go zaatakowałeś zostałeś otoczony przez wieśniaków. Za karę za atakowanie trolla, jeden z chłopów publicznie "wręczył" Ci parę klapsów na gołą rzyć.
*Wiedźmin – stałeś się prawdziwym wiedźminem. To co powinieneś umieć, umiesz, choć nadal chcesz więcej...
*Mutant - nauczyłeś się rozpoznawać, kiedy Twoje życie jest zagrożone i masz świadomość, że większość ludzi się Ciebie boi. Wykorzystujesz swój wizerunek mutanta, osoby bez uczuć, aby ludziom do głowy nie przychodziły pomysły, aby Cię okraść.
*Szermierz - walczysz bardzo dobrze, choć zdarzają Ci się błędy, a przecież dążysz do prawie ideału.
*Pogromca potworów – jesteś jedną z najbardziej pożądanych osób do zabijania potworów. Wieśniacy znają Twoje imię i podchodzą do Ciebie z szacunkiem i z jako taką ufnością, gdyż wiedzą, że ich nie zawiedziesz i nie oszukasz.
* Wiedźmiński nauczyciel - nauczanie jest trudniejsze od uczenia się, przekonałeś się o tym na własnej skórze. Zimą nauczasz młodych wiedźminów w Kaen Morhen i zawsze wtedy marzysz o powrocie na szlak - "Dzieciaki są takie irytujące".
*Mistrz miecza - nikt w walce mieczem Ci nie dorównuje. Stałeś się prawdziwym mistrzem.
*Członek Rady Starszych - jesteś Członkiem Rady Starszych i masz niesamowity posłuch. Każde wypowiedziane przez Ciebie zdanie jest traktowane bardzo poważnie, więc się nie wygłupiaj!
*Odnowiciel Kaen Morhen - przyczyniłeś się do odbudowy Kaen Morhen. Teraz to prawdziwa twierdza.
+ Legendarny wiedźmin – osiągnąłeś we wszystkim perfekcję i stałeś się sławny. Bardowie piszą o Tobie pieśnie, każdy na świecie o Tobie słyszał. Jednak Ty nadal robisz to co świetnie Ci wychodzi – zabijasz potwory i... zimą uczysz młodych wiedźminów.
- Renegat – ludzie od Ciebie uciekają, bo podobno mordujesz nie tylko potwory, zaś zła sława sprawia, że odmawiają ci strawy i kawałka izby do spania. Do tego jest za Ciebie jakaś nagroda od lokalnego władyki.
Zamieniłem "Rzeźnika" na "Renegata". "Uczeń Wiedźmina" zamieniłem na "Przechodzący Próby" i "Zarządcę Kaen Morhen" na "Odnowiciela Kaen Morhen". Jakieś uwagi?
[Dodano po 2 minutach]
O nie, teraz jest o jeden tytuł za dużo Jak myślicie jaki usunąć?
Klasa: Wiedźmin
*Dziecko Niespodzianka - jeden z wiedźminów zabrał Cię z domu. Podobno uratował życie Twojemu ojcu, a jego życzenie za uratowanie życia brzmiało: "Oddasz mi to, co zastaniesz w domu po powrocie, a czego się jeszcze nie spodziewasz". Tym co Twój ojciec zastał w domu byłeś Ty.
*Przechodzący próby - minęło kilka lat odkąd zabrał Cię wiedźmin. Teraz Twoje życie polega na ciągłym treningu. Niedługo będziesz przechodził Próbę Traw.
*Młody wiedźmin - przeszedłeś mutację i zostałeś wysłany w świat, aby walczyć z potworami. Zaraz po opuszczeniu Kaen Morhen spotkałeś się z pierwszym przeciwnikiem. Był to troll. Naprawiał on most, a gdy go zaatakowałeś zostałeś otoczony przez wieśniaków. Za karę za atakowanie trolla, jeden z chłopów publicznie "wręczył" Ci parę klapsów na gołą rzyć.
*Wiedźmin – stałeś się prawdziwym wiedźminem. To co powinieneś umieć, umiesz, choć nadal chcesz więcej...
*Mutant - nauczyłeś się rozpoznawać, kiedy Twoje życie jest zagrożone i masz świadomość, że większość ludzi się Ciebie boi. Wykorzystujesz swój wizerunek mutanta, osoby bez uczuć, aby ludziom do głowy nie przychodziły pomysły, aby Cię okraść.
*Szermierz - walczysz bardzo dobrze, choć zdarzają Ci się błędy, a przecież dążysz do prawie ideału.
*Pogromca potworów – jesteś jedną z najbardziej pożądanych osób do zabijania potworów. Wieśniacy znają Twoje imię i podchodzą do Ciebie z szacunkiem i z jako taką ufnością, gdyż wiedzą, że ich nie zawiedziesz i nie oszukasz.
* Wiedźmiński nauczyciel - nauczanie jest trudniejsze od uczenia się, przekonałeś się o tym na własnej skórze. Zimą nauczasz młodych wiedźminów w Kaen Morhen i zawsze wtedy marzysz o powrocie na szlak - "Dzieciaki są takie irytujące".
*Mistrz miecza - nikt w walce mieczem Ci nie dorównuje. Stałeś się prawdziwym mistrzem.
*Członek Rady Starszych - jesteś Członkiem Rady Starszych i masz niesamowity posłuch. Każde wypowiedziane przez Ciebie zdanie jest traktowane bardzo poważnie, więc się nie wygłupiaj!
*Odnowiciel Kaen Morhen - przyczyniłeś się do odbudowy Kaen Morhen. Teraz to prawdziwa twierdza.
+ Legendarny wiedźmin – osiągnąłeś we wszystkim perfekcję i stałeś się sławny. Bardowie piszą o Tobie pieśnie, każdy na świecie o Tobie słyszał. Jednak Ty nadal robisz to co świetnie Ci wychodzi – zabijasz potwory i... zimą uczysz młodych wiedźminów.
- Renegat – ludzie od Ciebie uciekają, bo podobno mordujesz nie tylko potwory, zaś zła sława sprawia, że odmawiają ci strawy i kawałka izby do spania. Do tego jest za Ciebie jakaś nagroda od lokalnego władyki.
Zamieniłem "Rzeźnika" na "Renegata". "Uczeń Wiedźmina" zamieniłem na "Przechodzący Próby" i "Zarządcę Kaen Morhen" na "Odnowiciela Kaen Morhen". Jakieś uwagi?
[Dodano po 2 minutach]
O nie, teraz jest o jeden tytuł za dużo Jak myślicie jaki usunąć?
Użytkownik krzyslewy dnia niedziela, 22 stycznia 2012, 16:54 napisał
Doświadczony wiedźmin - wywalony. Wiedźmin jest po Młodym wiedźminie.
[Dodano po godzinie]
No to jak - dodajemy czy potrzebne są jeszcze jakieś zmiany?
[Dodano po godzinie]
No to jak - dodajemy czy potrzebne są jeszcze jakieś zmiany?
To nie tak szybko. Jako redaktor, dodaj do korekty. Tak od ręki nic nie wrzucamy i wtedy też jeszcze będziemy proponować redakcyjne poprawki poza tymi, które zgłaszają użytkownicy tutaj.
Klasa: Pirat (Morderca, gwałciciel i pijak...)
* Pirat drogowy - Twoje marzenie to zostać piratem. Na razie jednak musisz się zadowolić łamaniem przepisów drogowych.
* Majtek - Przed tobą wciąż długa droga, jednak wreszcie dostałeś się na statek! Szkoda, tylko że jedynie na nim zmywasz. Głowa do góry - od czegoś trzeba zacząć!
* Pomocnik kapitana - podczas podróży piraci napadli na królewskich gwardzistów. Jeden z nich przedostał się na statek i cię zaatakował. Udało ci się pokonać go swoim mopem, co zrobiło na kapitanie duże wrażenie. Awansujesz na jego pomocnika.
* Nieuczciwy gracz - uczysz się najbardziej przebiegłych sztuczek piratów. Nadal jesteś tylko pomocnikiem, ale inni piraci coraz częściej zwracają na ciebie uwagę.
* Pirat - po kilku latach harowania, kapitan wreszcie zauważył, tkwiący w tobie potencjał. Zostajesz pełnoprawnym piratem!
* Smakosz rumu - wcześniej jakoś nie było okazji, lecz postanowiłeś nadrobić zaległości. Pirat musi się napić rumu! Okazało się, że trudno z nim zerwać, ale w końcu, jaki pirat walczy na trzeźwo?
* Zastępca kapitana - nie raz udowadniałeś swoją sprawność, dzięki czemu stałeś się najlepszym z ludzi kapitana, który mianował cię on swoim zastępcą.
* Mistrz kordelasa - osiągnąłeś niebywałą sprawność w walce kordelasem, bronią piratów.
* Kapitan Czarnobrody - gdy umarł kapitan, ty zająłeś jego miejsce. Zapuściłeś brodę i od teraz zwą cię Czarnobrody.
* Nieśmiertelny pirat - odkryłeś sposób na bycie nieśmiertelnym. Jak? Tego nie wie nikt oprócz ciebie...
* Postrach Siedmiu Mórz - nie ma miejsca, gdzie by się ciebie nie bali. Każdy robi w porty, gdy cię widzi. Stałeś się żywą legendą!
+ Król Piratów - na Tortudze (wyspa piratów) odbyło się zabranie, gdzie wybrano cię na Króla Piratów. "Ach, ta władza..." Oczywiście mimo bycia królem nadal grabisz, palisz, mordujesz i gwałcisz.
- Łajza - próbowałeś złoto zatrzymać dla siebie. Reszta załogi to zauważyła i od teraz stałeś się popychadłem. Wyzywają cię za każdym razem, gdy cię widzą i trzymają cię na statku tylko dlatego, aby zmieniać twoje życie w piekło.
* Pirat drogowy - Twoje marzenie to zostać piratem. Na razie jednak musisz się zadowolić łamaniem przepisów drogowych.
* Majtek - Przed tobą wciąż długa droga, jednak wreszcie dostałeś się na statek! Szkoda, tylko że jedynie na nim zmywasz. Głowa do góry - od czegoś trzeba zacząć!
* Pomocnik kapitana - podczas podróży piraci napadli na królewskich gwardzistów. Jeden z nich przedostał się na statek i cię zaatakował. Udało ci się pokonać go swoim mopem, co zrobiło na kapitanie duże wrażenie. Awansujesz na jego pomocnika.
* Nieuczciwy gracz - uczysz się najbardziej przebiegłych sztuczek piratów. Nadal jesteś tylko pomocnikiem, ale inni piraci coraz częściej zwracają na ciebie uwagę.
* Pirat - po kilku latach harowania, kapitan wreszcie zauważył, tkwiący w tobie potencjał. Zostajesz pełnoprawnym piratem!
* Smakosz rumu - wcześniej jakoś nie było okazji, lecz postanowiłeś nadrobić zaległości. Pirat musi się napić rumu! Okazało się, że trudno z nim zerwać, ale w końcu, jaki pirat walczy na trzeźwo?
* Zastępca kapitana - nie raz udowadniałeś swoją sprawność, dzięki czemu stałeś się najlepszym z ludzi kapitana, który mianował cię on swoim zastępcą.
* Mistrz kordelasa - osiągnąłeś niebywałą sprawność w walce kordelasem, bronią piratów.
* Kapitan Czarnobrody - gdy umarł kapitan, ty zająłeś jego miejsce. Zapuściłeś brodę i od teraz zwą cię Czarnobrody.
* Nieśmiertelny pirat - odkryłeś sposób na bycie nieśmiertelnym. Jak? Tego nie wie nikt oprócz ciebie...
* Postrach Siedmiu Mórz - nie ma miejsca, gdzie by się ciebie nie bali. Każdy robi w porty, gdy cię widzi. Stałeś się żywą legendą!
+ Król Piratów - na Tortudze (wyspa piratów) odbyło się zabranie, gdzie wybrano cię na Króla Piratów. "Ach, ta władza..." Oczywiście mimo bycia królem nadal grabisz, palisz, mordujesz i gwałcisz.
- Łajza - próbowałeś złoto zatrzymać dla siebie. Reszta załogi to zauważyła i od teraz stałeś się popychadłem. Wyzywają cię za każdym razem, gdy cię widzą i trzymają cię na statku tylko dlatego, aby zmieniać twoje życie w piekło.
Może być. Tylko wywal tego Robinsona Crusoe. Według mnie tutaj nie pasuje. I z Zastępcy Kapitana od razu do Czarnobrodego. Pozatym Klasa specjalna powinie n być Jack Sparrow. Król Piratów i to nieśmiertelny. Nie pasuje mi to, a Jack zawsze się wywinie z kłopotów.
[Dodano po 14 minutach]
I jeszcze coś nie lubię tego robić, ale w tym wypadku muszę zrobić wyjątek, bo nie wiem jak to zrobić. Czy mółgbyś zrobić klasę Bladego Mistrza z NWNa? Proszę. Właściwie to nie mam nic na Nekromantę, ale nie podoba mi się to, że na końcu się zmienia w Lisza.
[Dodano po 14 minutach]
I jeszcze coś nie lubię tego robić, ale w tym wypadku muszę zrobić wyjątek, bo nie wiem jak to zrobić. Czy mółgbyś zrobić klasę Bladego Mistrza z NWNa? Proszę. Właściwie to nie mam nic na Nekromantę, ale nie podoba mi się to, że na końcu się zmienia w Lisza.
Cytat
* Smakosz bimbru - z okazji zdobycia sporej ilości złota całą załoga (łącznie z tobą) poszła się upić do karczmy. Jako że należysz już do piratów mogłeś napić się bimbru - najlepszego trunku według piratów. Po upiciu alkoholowym obudziłeś się w karczmie pamiętając jedynie smak bimbru. "Chcę jeszcze!" krzyczysz.
?
Toż to rum jest ulubionym trunkiem piratów. Arr!
Z tym Bladym Mistrzem to właśnie jest problem, że to to samo co Nekromanta, więc nie bardzo... Tytuły byłyby bardzo podobne, a na dodatek Blady Mistrz bardziej nadaje się na tytuł w klasie Nekromanty. Ewentualnie możesz spróbować namówić resztę użytkowników, to się zmieni Lisza na coś innego - np. na Bladego Mistrza
Klasę Pirata poprawię przy najbliższej okazji. Co do bimbru - coś mi się pomieszało, ale już zmieniłem na rum
A co z Jedi? Czekam na opinie, czy aby coś jeszcze zmienić czy zostawić tak jak jest i wrzucić klasę do Warsztatu.
Klasę Pirata poprawię przy najbliższej okazji. Co do bimbru - coś mi się pomieszało, ale już zmieniłem na rum
A co z Jedi? Czekam na opinie, czy aby coś jeszcze zmienić czy zostawić tak jak jest i wrzucić klasę do Warsztatu.