Twórcy Sword Coast Legends o adaptacji D&D 5.0


Tęsknicie za tytułami opartymi na mechanice D&D? Twórcy "Sword Coast Legends" postanowili wyjść temu naprzeciw i oprzeć swoją grę na najnowszej edycji "Dungeons&Dragons". Dan Tudge, reżyser "Sword Coast Legends" wyjaśnia, że dla niego pierwszy raz od wydania AD&D tak dobrze uchwycono oryginalne zasady i chociaż nadal będzie trzeba wprowadzić sporo zmian to nowe zasady wspaniale nadają się do adaptacji.

"Są w nim rzeczy, które po prostu nie przekładają się z sześciosekundowej rundy przy papierowym D&D na RPG czasu rzeczywistego." tłumaczy i dodaje "Musieliśmy dokonać pewnych zmian, ale myślę, że jest jedna rzecz, która jest naprawdę wielka w piątej edycji. To prawdziwy duch D&D, a także duch przygody rozgrywanej z przyjaciółmi" Według Tudge'a największym profitem jest to, że gracze będą mogli więcej zdziałać w walce.

"Nowy system jest zbalanoswany tak, aby dużo łatwiej było trafić, nie czyni to walki szybszą, ani w żaden sposób gorszą, po prostu takie zbalansowanie daje wszystkim więcej zabawy. Nawet magowie i klasy czarujące dostają więcej trafień! Myślę, że ten system jest o wiele przyjemniejszy do grania w grupie." Co więcej Tudge zwraca uwagę dużo większą różnorodność specjalizacji rasowych. "Masz dużo większą wariację klas, teraz opartych na rasie. To dla mnie naprawdę super. Możesz teraz stworzyć kleryka zadającego obrażenia z dystansu, może zostać poza walką i nie musi być tankiem. Jest dużo więcej swobody w tworzeniu postaci, a wszystko pozostaje zbalansowane."

"Sword Coast Legends" zostało zapowiedziane kilka dni temu. Gra zaoferuje pełną kampanię dla jednego gracza, jak i tryb Dungeon Master, który pozwoli graczom tworzą lochy w trakcie gry lub wstępnie przygotować pełne kampanie. Tytuł powstaje przy współpracy studia N-Space i Digital Extremes oraz z udziałem Wizards of the Coast. Wyreżyseruje ją Dan Tudge, odpowiedzialny dotąd m.in. za "Dragon Age: Początek", a w zespole znajdziemy twórców, którzy wcześniej współtworzyli "Baldur's Gate" czy "Neverwinter Nights".

sword coast legends
Odpowiedz
Tylko zastanawia mnie jedno, tytuł sugeruje że akcja będzie się rozgrywać na wybrzeżu mieczy. Tylko gdzie wcisną akcję, skoro NWN 2 wyczerpała północnego wybrzeża, a BG 1 południowego. Zostało by w takim razie środkowa część, ale poza waaterdeep nic tam ciekawego nie ma.
Odpowiedz
Ach te nerdowskie rozkminy. Może właśnie w Waterdeep gdzieś wcisną?

Trochę mam przeczucie, że teraz takich gier będzie więcej, bo ludziom nudzą się wtórne akcyjniaki i strzelaniny
Odpowiedz
Mi by tam nie przeszkadzał powrót do Wrót Baldura czy innych znanych lokacji.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ati dnia wtorek, 24 lutego 2015, 20:37 napisał

Ach te nerdowskie rozkminy.

Wypraszam sobie bardzo

Niech gdziekolwiek zrobią, oby tylko była spójna z innymi grami w Universum FR
Odpowiedz
← Nowości

Twórcy Sword Coast Legends o adaptacji D&D 5.0 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...