Twórcy Sword Coast Legends o adaptacji D&D 5.0 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

dunio1,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ati dnia wtorek, 24 lutego 2015, 20:37 napisał

Ach te nerdowskie rozkminy.

Wypraszam sobie bardzo

Niech gdziekolwiek zrobią, oby tylko była spójna z innymi grami w Universum FR
Niblla,
Mi by tam nie przeszkadzał powrót do Wrót Baldura czy innych znanych lokacji.
Ati,
Ach te nerdowskie rozkminy. Może właśnie w Waterdeep gdzieś wcisną?

Trochę mam przeczucie, że teraz takich gier będzie więcej, bo ludziom nudzą się wtórne akcyjniaki i strzelaniny
dunio1,
Tylko zastanawia mnie jedno, tytuł sugeruje że akcja będzie się rozgrywać na wybrzeżu mieczy. Tylko gdzie wcisną akcję, skoro NWN 2 wyczerpała północnego wybrzeża, a BG 1 południowego. Zostało by w takim razie środkowa część, ale poza waaterdeep nic tam ciekawego nie ma.
Mikeal,
Ati,

Tęsknicie za tytułami opartymi na mechanice D&D? Twórcy "Sword Coast Legends" postanowili wyjść temu naprzeciw i oprzeć swoją grę na najnowszej edycji "Dungeons&Dragons". Dan Tudge, reżyser "Sword Coast Legends" wyjaśnia, że dla niego pierwszy raz od wydania AD&D tak dobrze uchwycono oryginalne zasady i chociaż nadal będzie trzeba wprowadzić sporo zmian to nowe zasady wspaniale nadają się do adaptacji.

"Są w nim rzeczy, które po prostu nie przekładają się z sześciosekundowej rundy przy papierowym D&D na RPG czasu rzeczywistego." tłumaczy i dodaje "Musieliśmy dokonać pewnych zmian, ale myślę, że jest jedna rzecz, która jest naprawdę wielka w piątej edycji. To prawdziwy duch D&D, a także duch przygody rozgrywanej z przyjaciółmi" Według Tudge'a największym profitem jest to, że gracze będą mogli więcej zdziałać w walce.

"Nowy system jest zbalanoswany tak, aby dużo łatwiej było trafić, nie czyni to walki szybszą, ani w żaden sposób gorszą, po prostu takie zbalansowanie daje wszystkim więcej zabawy. Nawet magowie i klasy czarujące dostają więcej trafień! Myślę, że ten system jest o wiele przyjemniejszy do grania w grupie." Co więcej Tudge zwraca uwagę dużo większą różnorodność specjalizacji rasowych. "Masz dużo większą wariację klas, teraz opartych na rasie. To dla mnie naprawdę super. Możesz teraz stworzyć kleryka zadającego obrażenia z dystansu, może zostać poza walką i nie musi być tankiem. Jest dużo więcej swobody w tworzeniu postaci, a wszystko pozostaje zbalansowane."

"Sword Coast Legends" zostało zapowiedziane kilka dni temu. Gra zaoferuje pełną kampanię dla jednego gracza, jak i tryb Dungeon Master, który pozwoli graczom tworzą lochy w trakcie gry lub wstępnie przygotować pełne kampanie. Tytuł powstaje przy współpracy studia N-Space i Digital Extremes oraz z udziałem Wizards of the Coast. Wyreżyseruje ją Dan Tudge, odpowiedzialny dotąd m.in. za "Dragon Age: Początek", a w zespole znajdziemy twórców, którzy wcześniej współtworzyli "Baldur's Gate" czy "Neverwinter Nights".

sword coast legends
Wczytywanie...