Choć przeczytałem tylko jedną sesję na razie, to się wypowiem, znaczy się zakomentuje:
Sesyja vel Hassana
Słodzimy mode on:
- podoba mi się połączenie całej ekipy od razu w drużynę, w końcu o to tu chodzi, mogą się nie lubić, mogą się pozabijać, ale są razem, mają bezpośredni kontakt ze sobą, osobiście mi to zawsze pasowało, wrzucenie w wir i albo się polubicie, albo będzie tolerować, albo pozabijacie, jest fajnie
- fajnie, że nie musieli robić kart postaci wypełnionych mechaniką, w końcu to miała być zabawa
- fajne obrazki, szczególnie te które sam musiał naskrobać! Genialny pomysł z panelami, na który wyświetlane są dane odnośnie grawitacji, tlenu itp! Dzięki temu,że nie muszą sobie ich wyobrażać, niema niedomówień, dostają wszystko na tacy! Prawie jak karta postaci w papierkowym rpg. Tyle macie życia vs tyle macie tlenu! Przypominają mi się bardzo stare gry komputerowe, gdzie nie było prawie animacji, a większą część spędzało się na czytaniu, przerywanym właśnie takimi prostymi obrazkami, które mają nam do przekazania coś ważnego.
Słodzimy mode off:
- soundtracki zbędne po mojemu
- szkoda, że nie ustaliliście sobie co mogą ze sobą mieć gracze, a czego nie, choć wyraźnie przeczytałem, że ich rzeczy podręczne są w luku bagażowym, jednak parę osób ma swoje małe gadgety
Gracze, takie małe uwagi, choć to tylko moje spostrzeżenia.
- moblibyście opisać wygląd postaci
- opisujcie co robią i jak się zachowują (proste i krótkie: splunął w bok, podrapał się w brodę, przeczesał włosy, dodają klimatu, no i można wyobrazić sobie jak postać się zachowuje, w innym wypadku, dla mnie postać jest po prostu stojącym klockiem ) Ludzie, R2D2 był barwniejszy i bardziej ruchliwy
- ostatnie, patrzcie co do was pisze MG!
Dziękuję
Reszta incoming
Choć od razu mówię, że nie bardzo podoba mi się styl prowadzenia. W rzadnym razie nie jest to minus, ale jak dla mnie nie jest to plus. Z drugiej strony pobierznie widzę, że gracze bardziej się rozpisują, co jest fajne.