Imię: Jarek (jakoś jeszcze nie dorosłem do tolerowania "Jarosława")
Drugie imię: Bożygniew (nadane przy chrzcie chyba za upartą namową babci, na codzień nie ukrywam, że aż mi za nie wstyd:P)
Wzrost: Wyższy niż Matt (hłi! hłi! hłi!), 181cm, w porywach do 182.
Waga: Niestety zepsuta
Znak zodiaku: Koziorożec, choć jeśli zawierzyć horoskopom, powinienem być Wodnikiem.
Włosy: Czarne
Oczy: Jasnobrązowe, piwne (ciemniejsze niż lager:P)
Urodziłem się w Blachowni pod Częstochową, 18 lat przemieszkałem w Opolu, od ok. 3 lat studiuję w Poznaniu. Z początku na Wydziale Nauk Geograficznych i Geologicznych UAM (Kształtowanie Środowiska Przyrodniczego), ale po przewartościowaniu priorytetów rzuciłem geografię dla filologii litewskiej na Wydziale Neofilologii UAM. Większość ma mnie za kretyna, gdy się dowiaduje, że rzuciłem geografię po dwóch latach, ale chyba tylko mi to nie przeszkadza i chyba też tylko ja wychodzę z założenia, że lepiej już mieć te 2 lata w plecy, niż 5 (w dodatku z mizernym obecnie zainteresowaniem względem geografii).
Miewałem w życiu długie włosy, miewałem też jeżyka, teraz za to mam takie ni w pięć, ni w dziesięć. Krótkawe, ale nie za krótkie, bo w jeżyku moja głowa wygląda jak piłka do koszykówki.