Mam dwie ciekawostki. Patrzyłem i jakoś nie znalazłem tematu z nimi. A więc:
1. Idźcie do domu uzdrowicieli na bagno. Potem odwróćcie się plecami do wejścia i idźcie prosto aż do tego wielkiego "głazu".Potem skręćcie w lewo i idźcie tak chwilkę. W końcu zobaczycie przy tym "głazie" drabinę, po której wyjdziecie po skarb.
2. Jak będziecie w obozie Piratów to wejdźcie do morza tak po kostki lub po kolana i chodźcie tak trochę po tym morzu. Znajdziecie tam wiele różnych muszli, mis, kielichów, dwa razy są chyba skrzyneczki, w jednym miejscu sakiewka... sprawdźcie, bo warto!!! serio szybko można się trochę wzbogacić.
Z tym drugim to w sumie masz rację, Eternith z tymi skarbami w morzu...
No ale idąc do jaskini, w której możemy kupić wino, gin itp. idziemy dalej plażą. Zobaczymy tam następną jaskinę. Idźcie do wody do tego rogu. Tam jest sakiewka i coś tam jeszcze, nie pamiętam dobrze, co...
Jakby to były zwykłe miejsca, to nawiązywały by do fabuły i byłyby pokazane, bo zwykłe miejsca to takie, które musisz odwiedzić i na pewno to zrobisz podczas gry, a nie każdy sobie wskoczy do wody po sakiewkę, więc to nie są zwykłe miejsca.
Miejsce ze skarbem jest związane z zadaniem - Mapa Grega. A te muszelki czy sakiewki są zwykłą nagrodą za odwiedzenie miejsca, które zwykle jest poza ścieżką. I to nie są ciekawostki. To się nazywa świat Gothic'a.
ten skarb co sie po drabinie wychodzi to jesz zaznaczony na mapie skarbow Grega... a chcecie prawdziwej ciekawostki... jesli uzywacie kodow to mozecie latac na F8 prawda... no... wiec poleccie sobie nad biblioteke i bedzie tam stalo rozwalone czerwone auto
Heh, to F8, to nie ciekawostka, tylko kody, tak to się nazywa i nie każdy gra na kodach, ale dla zabawy można oczywiście wypróbować . A tego z samochodem nawet nie wiedziałem... Muszę sprawdzić!
nie jestes niegrzeczny... tak tylko wspomnialem i nie wiedzialem ze byl taki temat... a co do tego F8 to nie chodzilo mi o to ze to ciekawostka tylko ze dzieki mozliwosci latania mozna sie dostac do tego samochodu
Ciekawe miejsca z NK? Hmmm może chociaż części nie znacie
~ Koło kamiennego kręgu jest kopalnia z pełzaczem i szkieletami (właściwie pod) na jej nasypie jest kamienna tablica walki bronią jednoręczną
~ Przechodząc przez portal na piramidzie (tej co z niej wyszliśmy po przejściu z Jarkendaru) znajdujemy kordelas piracki
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
~ Z kolei ognisty łuk znajdujemy nad chatą Dextera
~ W domu Valentina mieszka demon
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem, można też zwiększyć zręczność goblinimi jagodami których nie usnięnto z eq paladynów (co zrobiono z smoczym korzeniem u orkowych elit)
tyle ciekawszych, bo o miejscach których jest dziesiątki w stylu smoczej zguby, krypty czy zwykłego skarbu zza krzaka nie ma co pisać .
Nie trzeba dać się uderzyć bagiennemu golemowi - wystarczy zamienić się w cieniostwora w jedną i w drugą stronę albo np. mieć 90 zręczności i ładnie skoczyć...
Użytkownik Innos96 dnia pią, 04 kwi 2008 - 14:04 napisał
Nie trzeba dać się uderzyć bagiennemu golemowi - wystarczy zamienić się w cieniostwora w jedną i w drugą stronę albo np. mieć 90 zręczności i ładnie skoczyć...
No tak ale zawsze uderzenie jest "bezpieczniejsze" zawsze możesz nie doskoczyć .
A co do odpowiedniego uderzenia to wystarczy stać plecami do złamanego mostu a przodem do golema ot cała filozofia
A mnie ciekawi jedna rzecz ;p A gdzie się podział Magiczny Golem Dopiero pojawia się gdy chcemy zostać nowicjuszem No i większość stworków jest usunięta potem dopiero się pojawiają. Trochę to dziwne ale cóż taki system niedopracowany.
O kurde przygodę w Jarkendarze zrobiłem tuż na początku 2 aktu. Ale w później tam nie byłem ;] Chyba odkurzę szafki i znajdę NK żeby zobaczyć co tam się dzieje ;p