Drabina i skarby - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_diego*,
Znam wiele innych miejsc w Gothic ale kto tam by chciał to wiedzieć
Wojownik Światła,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia pią, 04 kwi 2008 - 01:14 napisał

Ciekawe miejsca z NK? Hmmm może chociaż części nie znacie

~ Koło kamiennego kręgu jest kopalnia z pełzaczem i szkieletami (właściwie pod) na jej nasypie jest kamienna tablica walki bronią jednoręczną
~ Przechodząc przez portal na piramidzie (tej co z niej wyszliśmy po przejściu z Jarkendaru) znajdujemy kordelas piracki
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
~ Z kolei ognisty łuk znajdujemy nad chatą Dextera
~ W domu Valentina mieszka demon
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem, można też zwiększyć zręczność goblinimi jagodami których nie usnięnto z eq paladynów (co zrobiono z smoczym korzeniem u orkowych elit)

tyle ciekawszych, bo o miejscach których jest dziesiątki w stylu smoczej zguby, krypty czy zwykłego skarbu zza krzaka nie ma co pisać .



Chodzi mi o te jabłka... Przykro mi to mówić ponieważ u mnie w poradniku do Noc Kruka wszystko o tych jabłkach pisało więc nie mogłeś tego odkryć (że 25 jabłek daje +1 siły)...
Darnith,
A ja pamiętam jak się wystraszyłem gdy znalazłem się po drugiej stronie tego mostu. Usłyszałem, że coś idzie... nie wiedziałem, że tam są kamienni strażnicy...!

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Tamc. dnia pon, 28 kwi 2008 - 18:49 napisał

Nie łatwiej zeszkoczyc tam z gory?
Acha, no i warto miec jakis zwoj przemiany w... cos co daleko skacze, bo normalnie z tamtad nie wyjdziemy. Ja zawsze biore cieniostwora, tym sie przeskoczy bez problemu.


Można też użyć zębacza, ale próbowałem tylko w drugą stronę bo miałem jeden zwój zamiany w cieniostwora
Tamc.,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia pią, 04 kwi 2008 - 00:14 napisał

~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk


Nie łatwiej zeszkoczyc tam z gory? Po co sie bawic z golemem. Acha, no i warto miec jakis zwoj przemiany w... cos co daleko skacze, bo normalnie z tamtad nie wyjdziemy. Ja zawsze biore cieniostwora, tym sie przeskoczy bez problemu.

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia pią, 04 kwi 2008 - 00:14 napisał

~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem,


Myślę, że każdy o tym wie, tak samo jak o grzybkach... ;] !

Odkrylem, heh.
Darnith,
Zagraj, zagraj, nie pożałujesz...
Pyjak,
O kurde przygodę w Jarkendarze zrobiłem tuż na początku 2 aktu. Ale w później tam nie byłem ;] Chyba odkurzę szafki i znajdę NK żeby zobaczyć co tam się dzieje ;p
Darnith,
Taa, one są słodkie... a ile tam jest smoczych zębaczy! dużo doświadczenia można tam zdobyć
Redhorn Steelaxe,
Najfajniej się wybija Jarkendar na 5 akcie, ta masa trolli, chyba z 5
Darnith,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Pyjak dnia sob, 19 kwi 2008 - 03:06 napisał

A gdzie się podział Magiczny Golem


Sam nie wiem. W późniejszych rozdziałach go po prostu nie ma.

Szkoda że potwory w Górniczej dolinie się pojawiają się od nowa z nastaniem nowego rozdziału oprócz piątego...
Pyjak,
A mnie ciekawi jedna rzecz ;p A gdzie się podział Magiczny Golem Dopiero pojawia się gdy chcemy zostać nowicjuszem No i większość stworków jest usunięta potem dopiero się pojawiają. Trochę to dziwne ale cóż taki system niedopracowany.
marcineczek22,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Innos96 dnia pią, 04 kwi 2008 - 14:04 napisał

Nie trzeba dać się uderzyć bagiennemu golemowi - wystarczy zamienić się w cieniostwora w jedną i w drugą stronę albo np. mieć 90 zręczności i ładnie skoczyć...

No tak ale zawsze uderzenie jest "bezpieczniejsze" zawsze możesz nie doskoczyć .
A co do odpowiedniego uderzenia to wystarczy stać plecami do złamanego mostu a przodem do golema ot cała filozofia
Darnith,
Nie trzeba dać się uderzyć bagiennemu golemowi - wystarczy zamienić się w cieniostwora w jedną i w drugą stronę albo np. mieć 90 zręczności i ładnie skoczyć...
Redhorn Steelaxe,
Ciekawe miejsca z NK? Hmmm może chociaż części nie znacie

~ Koło kamiennego kręgu jest kopalnia z pełzaczem i szkieletami (właściwie pod) na jej nasypie jest kamienna tablica walki bronią jednoręczną
~ Przechodząc przez portal na piramidzie (tej co z niej wyszliśmy po przejściu z Jarkendaru) znajdujemy kordelas piracki
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
~ Z kolei ognisty łuk znajdujemy nad chatą Dextera
~ W domu Valentina mieszka demon
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem, można też zwiększyć zręczność goblinimi jagodami których nie usnięnto z eq paladynów (co zrobiono z smoczym korzeniem u orkowych elit)

tyle ciekawszych, bo o miejscach których jest dziesiątki w stylu smoczej zguby, krypty czy zwykłego skarbu zza krzaka nie ma co pisać .
Artistic,
nie jestes niegrzeczny... tak tylko wspomnialem i nie wiedzialem ze byl taki temat... a co do tego F8 to nie chodzilo mi o to ze to ciekawostka tylko ze dzieki mozliwosci latania mozna sie dostac do tego samochodu
Darnith,
Artistic, nie chciałbym być niegrzeczny, ale na tym forum już był temat o tym wraku:) Więc nie musisz o tym pisać...
Eternith,
Heh, to F8, to nie ciekawostka, tylko kody, tak to się nazywa i nie każdy gra na kodach, ale dla zabawy można oczywiście wypróbować . A tego z samochodem nawet nie wiedziałem... Muszę sprawdzić!
Artistic,
ten skarb co sie po drabinie wychodzi to jesz zaznaczony na mapie skarbow Grega... a chcecie prawdziwej ciekawostki... jesli uzywacie kodow to mozecie latac na F8 prawda... no... wiec poleccie sobie nad biblioteke i bedzie tam stalo rozwalone czerwone auto
Dabu,
Miejsce ze skarbem jest związane z zadaniem - Mapa Grega. A te muszelki czy sakiewki są zwykłą nagrodą za odwiedzenie miejsca, które zwykle jest poza ścieżką. I to nie są ciekawostki. To się nazywa świat Gothic'a.
Eternith,
Jakby to były zwykłe miejsca, to nawiązywały by do fabuły i byłyby pokazane, bo zwykłe miejsca to takie, które musisz odwiedzić i na pewno to zrobisz podczas gry, a nie każdy sobie wskoczy do wody po sakiewkę, więc to nie są zwykłe miejsca.
Dabu,
To nie są ciekawostki. To są po prostu zwykłe miejsca, których pełno w Gothic'u...
Wczytywanie...