Znam wiele innych miejsc w Gothic ale kto tam by chciał to wiedzieć
Drabina i skarby - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia pią, 04 kwi 2008 - 01:14 napisał
Ciekawe miejsca z NK? Hmmm może chociaż części nie znacie
~ Koło kamiennego kręgu jest kopalnia z pełzaczem i szkieletami (właściwie pod) na jej nasypie jest kamienna tablica walki bronią jednoręczną
~ Przechodząc przez portal na piramidzie (tej co z niej wyszliśmy po przejściu z Jarkendaru) znajdujemy kordelas piracki
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
~ Z kolei ognisty łuk znajdujemy nad chatą Dextera
~ W domu Valentina mieszka demon
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem, można też zwiększyć zręczność goblinimi jagodami których nie usnięnto z eq paladynów (co zrobiono z smoczym korzeniem u orkowych elit)
tyle ciekawszych, bo o miejscach których jest dziesiątki w stylu smoczej zguby, krypty czy zwykłego skarbu zza krzaka nie ma co pisać .
~ Koło kamiennego kręgu jest kopalnia z pełzaczem i szkieletami (właściwie pod) na jej nasypie jest kamienna tablica walki bronią jednoręczną
~ Przechodząc przez portal na piramidzie (tej co z niej wyszliśmy po przejściu z Jarkendaru) znajdujemy kordelas piracki
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
~ Z kolei ognisty łuk znajdujemy nad chatą Dextera
~ W domu Valentina mieszka demon
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem, można też zwiększyć zręczność goblinimi jagodami których nie usnięnto z eq paladynów (co zrobiono z smoczym korzeniem u orkowych elit)
tyle ciekawszych, bo o miejscach których jest dziesiątki w stylu smoczej zguby, krypty czy zwykłego skarbu zza krzaka nie ma co pisać .
Chodzi mi o te jabłka... Przykro mi to mówić ponieważ u mnie w poradniku do Noc Kruka wszystko o tych jabłkach pisało więc nie mogłeś tego odkryć (że 25 jabłek daje +1 siły)...
A ja pamiętam jak się wystraszyłem gdy znalazłem się po drugiej stronie tego mostu. Usłyszałem, że coś idzie... nie wiedziałem, że tam są kamienni strażnicy...!
Można też użyć zębacza, ale próbowałem tylko w drugą stronę bo miałem jeden zwój zamiany w cieniostwora
Użytkownik Tamc. dnia pon, 28 kwi 2008 - 18:49 napisał
Nie łatwiej zeszkoczyc tam z gory?
Acha, no i warto miec jakis zwoj przemiany w... cos co daleko skacze, bo normalnie z tamtad nie wyjdziemy. Ja zawsze biore cieniostwora, tym sie przeskoczy bez problemu.
Acha, no i warto miec jakis zwoj przemiany w... cos co daleko skacze, bo normalnie z tamtad nie wyjdziemy. Ja zawsze biore cieniostwora, tym sie przeskoczy bez problemu.
Można też użyć zębacza, ale próbowałem tylko w drugą stronę bo miałem jeden zwój zamiany w cieniostwora
Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia pią, 04 kwi 2008 - 00:14 napisał
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
Nie łatwiej zeszkoczyc tam z gory? Po co sie bawic z golemem. Acha, no i warto miec jakis zwoj przemiany w... cos co daleko skacze, bo normalnie z tamtad nie wyjdziemy. Ja zawsze biore cieniostwora, tym sie przeskoczy bez problemu.
Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia pią, 04 kwi 2008 - 00:14 napisał
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem,
Myślę, że każdy o tym wie, tak samo jak o grzybkach... ;] !
Odkrylem, heh.
Zagraj, zagraj, nie pożałujesz...
O kurde przygodę w Jarkendarze zrobiłem tuż na początku 2 aktu. Ale w później tam nie byłem ;] Chyba odkurzę szafki i znajdę NK żeby zobaczyć co tam się dzieje ;p
Taa, one są słodkie... a ile tam jest smoczych zębaczy! dużo doświadczenia można tam zdobyć
Najfajniej się wybija Jarkendar na 5 akcie, ta masa trolli, chyba z 5
A mnie ciekawi jedna rzecz ;p A gdzie się podział Magiczny Golem Dopiero pojawia się gdy chcemy zostać nowicjuszem No i większość stworków jest usunięta potem dopiero się pojawiają. Trochę to dziwne ale cóż taki system niedopracowany.
Użytkownik Innos96 dnia pią, 04 kwi 2008 - 14:04 napisał
Nie trzeba dać się uderzyć bagiennemu golemowi - wystarczy zamienić się w cieniostwora w jedną i w drugą stronę albo np. mieć 90 zręczności i ładnie skoczyć...
No tak ale zawsze uderzenie jest "bezpieczniejsze" zawsze możesz nie doskoczyć .
A co do odpowiedniego uderzenia to wystarczy stać plecami do złamanego mostu a przodem do golema ot cała filozofia
Nie trzeba dać się uderzyć bagiennemu golemowi - wystarczy zamienić się w cieniostwora w jedną i w drugą stronę albo np. mieć 90 zręczności i ładnie skoczyć...
Ciekawe miejsca z NK? Hmmm może chociaż części nie znacie
~ Koło kamiennego kręgu jest kopalnia z pełzaczem i szkieletami (właściwie pod) na jej nasypie jest kamienna tablica walki bronią jednoręczną
~ Przechodząc przez portal na piramidzie (tej co z niej wyszliśmy po przejściu z Jarkendaru) znajdujemy kordelas piracki
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
~ Z kolei ognisty łuk znajdujemy nad chatą Dextera
~ W domu Valentina mieszka demon
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem, można też zwiększyć zręczność goblinimi jagodami których nie usnięnto z eq paladynów (co zrobiono z smoczym korzeniem u orkowych elit)
tyle ciekawszych, bo o miejscach których jest dziesiątki w stylu smoczej zguby, krypty czy zwykłego skarbu zza krzaka nie ma co pisać .
~ Koło kamiennego kręgu jest kopalnia z pełzaczem i szkieletami (właściwie pod) na jej nasypie jest kamienna tablica walki bronią jednoręczną
~ Przechodząc przez portal na piramidzie (tej co z niej wyszliśmy po przejściu z Jarkendaru) znajdujemy kordelas piracki
~ Dając się odpowiednio uderzyć bagiennemu golemowi przy Bibliotece Strażników Umarłych lądujemy po drugiej stronie złamanego mostu gdzie znajdujemy magiczny łuk
~ Z kolei ognisty łuk znajdujemy nad chatą Dextera
~ W domu Valentina mieszka demon
~ co do jedzenia to za wyjątkiem wszystkim dobrze znanym grzybkom 25 jabłek daje nam +1 do siły co sam odkryłem, można też zwiększyć zręczność goblinimi jagodami których nie usnięnto z eq paladynów (co zrobiono z smoczym korzeniem u orkowych elit)
tyle ciekawszych, bo o miejscach których jest dziesiątki w stylu smoczej zguby, krypty czy zwykłego skarbu zza krzaka nie ma co pisać .
nie jestes niegrzeczny... tak tylko wspomnialem i nie wiedzialem ze byl taki temat... a co do tego F8 to nie chodzilo mi o to ze to ciekawostka tylko ze dzieki mozliwosci latania mozna sie dostac do tego samochodu
Artistic, nie chciałbym być niegrzeczny, ale na tym forum już był temat o tym wraku:) Więc nie musisz o tym pisać...
Heh, to F8, to nie ciekawostka, tylko kody, tak to się nazywa i nie każdy gra na kodach, ale dla zabawy można oczywiście wypróbować . A tego z samochodem nawet nie wiedziałem... Muszę sprawdzić!
ten skarb co sie po drabinie wychodzi to jesz zaznaczony na mapie skarbow Grega... a chcecie prawdziwej ciekawostki... jesli uzywacie kodow to mozecie latac na F8 prawda... no... wiec poleccie sobie nad biblioteke i bedzie tam stalo rozwalone czerwone auto
Miejsce ze skarbem jest związane z zadaniem - Mapa Grega. A te muszelki czy sakiewki są zwykłą nagrodą za odwiedzenie miejsca, które zwykle jest poza ścieżką. I to nie są ciekawostki. To się nazywa świat Gothic'a.
Jakby to były zwykłe miejsca, to nawiązywały by do fabuły i byłyby pokazane, bo zwykłe miejsca to takie, które musisz odwiedzić i na pewno to zrobisz podczas gry, a nie każdy sobie wskoczy do wody po sakiewkę, więc to nie są zwykłe miejsca.
To nie są ciekawostki. To są po prostu zwykłe miejsca, których pełno w Gothic'u...