Matthias

Hey ho, let`s go!
Wszyscy zakładają tematy o sobie, to też się podzielę swoją niezwykłą osobą. Nie musicie dziękować.

Imię: Niezbyt odkrywcze, Mateusz.
Wiek: Rocznikowo 21, ale już wolę mówić, że 20. ;p
Wzrost: Wyższy niż Shas, ale to żadna sztuka. Ze 170
Waga: Ło, gigant ze mnie, około 63 kg.
Miejsce urzędowania: Studiuję w Poznaniu, a jestem z Łowicza (między Łodzią a Warszawą mniej więcej - dżemy i mleko).
Studia: Studiuję socjologię na uniwerku Adama Mickiewicza, II rok.
Zainteresowania: Nie mam w sumie jakiś specyficznych. No i często mam słomiany zapał. Ale może kiedyś znajdę coś, co będę mógł nazwać moim prawdziwym hobby. A tak? Lubię poczytać książki, zrelaksować się przy muzyce, którą lubię (dość szeroki zakres), wyjść ze znajomymi sobie i popić. Taakie tam. No i lubię analizować ludzi. Rozmawiać z nimi i wyciągać z nich rzeczy, których normalnie by nie powiedzieli. Lubię sobie iść ulicą i obserwować ludzi. I pogadać o mechanizmach, jakie sterują nami kiedy dorastamy, wkraczamy w dorosłe życie i dlaczego działamy tak jak działamy - ale bardziej od strony społecznej. Stąd chyba ta socjologia. I chociaż czasem śmiertelnie się tam nudzę, to ogólnie dobrze wybrałem sobie miejsce. Chociaż trochę tak na oko.
Jaki jestem? Cha-o-ty-czny. Czasem zmienny jak baba. Inny niż rok temu. Walczę z dorosłym, który powoli zaczyna sobie robić wygodne miejsce w środku. Jestem inteligentny, znam swoją wartość, czasem mogę wydawać się aż za pewny siebie, ale wcale taki nie jestem. Bywam zbyt złośliwy, staram się zawsze mówić szczerze co myślę. Jestem mega wielkim leniem. Lubię się czasem dobrze pokłócić. Nie lubię nie mieć racji. Straasznie. Czasem trudno mi przychodzi przyjęcie krytyki, ale szkolę się. Nie należę do żadnej subkultury. Działam czasem na przekór ot tak, nawet jeśli wiem, że nic dobrego z tego nie wyjdzie. I jeśli wiem, że mam rację, albo mi zależy, to nie odpuszczę aż padnę.

Chyba tyle. Nic więcej mi do głowy nie przychodzi w tej chwili.

Pytania?