Po początkowej euforii związanej z zapowiedzią kontynuacji kultowego “Vampire: The Masquerade – Bloodlines”, z tygodnia na tydzień otrzymywaliśmy informacje, które skutecznie temperowały nasz entuzjazm. A to fragmenty prezentujące dość drętwą i mocno budżetową rozgrywkę. A to cykliczne opóźnienia motywowane chęcią podszlifowania gry. A to roszady kadrowe i inne istotne odejścia ze studia Hardsuit Labs. Niestety, to nie koniec problemów projektu.
Wygląda na to, że wydawca tytułu stracił cierpliwość i postanowił podziękować Hardsuit Labs za współpracę. Gra nadal jest w fazie rozwoju, a Paradox Interactive z racji braku możliwości określenia orientacyjnej daty premiery wstrzymał przyjmowanie zamówień przedpremierowych.
Podjęliśmy trudną decyzję, że Hardsuit Labs nie będzie już więcej prowadzić prac nad Bloodlines 2, co również oznacza, że nie wydamy gry tak jak planowaliśmy wcześniej, czyli w 2021 roku.
Ten tytuł jest dla nas niesamowicie istotny i od samego początku jawił się jako bardzo ambitny projekt. Chcemy zrealizować nasze cele, a do tego konieczna jest zmiana, a co za tym idzie, więcej czasu na rozwój.
Chcielibyśmy skorzystać z okazji i uhonorować Hardsuit Labs za ich wysiłki i ciężką pracę nad projektem. Studio wykonało wspaniałą pracę kładąc podwaliny pod grę i mamy nadzieję, że Wy, kiedy przyjdzie na to czas, docenicie ich wkład w Bloodlines 2.
tłumaczy Paradox Interactive
W niedalekiej przyszłości zostanie przedstawiony nowy zespół, który będzie kontynuował pracę nad tytułem.