Bardzo dobry skład na normalne misje.
Na bossów jednak kapłanka się przydaje. To jej nędzne zbiorowe leczenie (jeśli da radę rzucić) chroni przed ciosem śmierci.
Też grałem statyczną (konkretne pozycje i zoptymalizowany pod tym kątem dobór czarów) drużyną. Dobrze sprawdzała się kombinacja - zbrojmistrz (tarcza z premią do ogłuszenia), łowca nagród (egzekucja - premia obrażeń do ogłuszonych, oznaczenie + odbiór nagrody), badaczka zarazy i kuszniczka (leczenie i snajperskie oznaczenie). Na wiele średnich i długich misji zabierałem łowczego (wtedy on odpowiadał za oznaczenie i ogłuszanie (dobry % szans i specjalna pałka) przeciwników. Po uwolnieniu ogara (odpoczynek) ma rewelacyjne rozpoznanie, co ułatwia planowanie walk i same walki, a poza tym prawie zawsze wykrywa tajną komnatę. W sumie klecę skład z tego co jest dostępne w danym momencie, patrząc na nagrody za misję
Teraz kombinuję nad dynamiczną drużyną, tak, by zmiana pozycji spowodowana konkretnym atakiem umożliwiała rzucenie zaklęć stosownie do sytuacji. Chodzi o to by nie tracić rundy na zmianę pozycji. Dopiero zacząłem eksperymenty, więc bez konkluzji.
Tylko ja mam wrażenie, że aktualizacja ułatwiła strategię?