
Grupa osób spotkała się piętnaście lat temu podczas grania w "Fallout Tactics". Efekt? Debiut studia Dustwind Studios oraz rosnący projekt "Dustwind" – taktyczne RPG czasu rzeczywistego w rzucie izometrycznym.


Zaczynasz jako świeży rekrut Synów Feniksa, konfederacji chcącej odbudować ludzkość, po wielkiej katastrofie sprzed 25 lat, która pochłonęła 90% ludności Europy. Razem ze swoim squadem będziesz wypełniać różnorodne misje: od ochrony miasteczek i ewakuacji cywilów, po zdobywanie ważnych artefaktów i eliminowanie wrogów o wysokim priorytecie.
Gra jest we wczesnej fazie alpha, dlatego ciężko jeszcze spekulować o jej jakości, jednak na widok screenów chyba każdemu miłośnikowi "Fallouta Tactics" zakręci się nostalgiczna łza w oku. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie projektu target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">na stronie projektu.