posiadlosc

[BGII] Trzy Najpotężniejsze Czary

Jakie , według Was, są 3 najpotężniejsze czary w BGII , (i wytłumaczcie dlaczego właśnie one) nie licząc czarów 10 poziomu, czyli tych z Tronu Bhalaa?

Ja wybieram :

1) Odesłanie - Właściwie niepokonalne zaklęcie, nie ma przeciwko niemu rzutów ochronnych ( z tego co zauważyłem)

2) Zatrzymanie czasu - Tego po prostu tłumaczyć nie trzeba

3)... Magiczny Pocisk. Choć jest to czar 1 poziomu, to według mnie, zasługuje na te wyróżnienie. Rzucenie tego czaru nie potrzebuje czasu, a poza tym, jest tym skuteczniejsze, iż czasami powstrzymuje innych magów przed poprawnym wymówieniem czaru
A poza tym - po prostu go lubię


Najbardziej lubię łączyć kombinację czarów : Zatrzymanie Czasu> Odesłanie. Niepokonalna taktyka , choć nie stosuję jej na potężniejszych przeciwnikach bo wtedy wraz z nimi giną także ich "osobiste" skarby itp Ale na Obserwatorów, Biesy , Lisze i inne świństwa - jak ulał



A Wy jakie 3 czary preferujecie ??

Odpowiedz
Oddech Smoka- ogromne obrażenia, szybko się rzuca, potrafi na jakiś czas wyłączyć gościa z bitwy zadaje obrażenia prawie wszystkim

Kometa- praktycznie to samo co wyżej

Łańcuch czarów- z trzema Abi Dalzimami rozwali prawie każdego gościa
Odpowiedz

Użytkownik DeBe dnia czw, 14 cze 2007 - 23:49 napisał

Oddech Smoka- ogromne obrażenia, szybko się rzuca, potrafi na jakiś czas wyłączyć gościa z bitwy zadaje obrażenia prawie wszystkim

Kometa- praktycznie to samo co wyżej

Łańcuch czarów- z trzema Abi Dalzimami rozwali prawie każdego gościa

[post="69590"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Czy to czasem nie są czary 10 poziomu??



Wyraziłem sie jasno - bez czarów 10 poziomu!

Odpowiedz
Rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi (choć nie wiem dlaczego bez czarów 10 poziomu). To dodam do łańcucha czarów jeszcze:

Uwiąd Abi Dalzima- duże obrażenia i działa tylko na przeciwników, a wraz z Łańcuchem Czarów robi prawdziwą demolkę.

Przyspieszenie ruchów- świetny czar ,ale niestety tylko do momentu jak nie mamy butów szybkości
Odpowiedz

Użytkownik DeBe dnia pią, 15 cze 2007 - 18:49 napisał

Rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi (choć nie wiem dlaczego bez czarów 10 poziomu).



Ponieważ nie grałem w TB najprościej w świecie, i nie znam (w praktyce) żadnych czarów 10 poziomu

Odpowiedz
Moim zdaniem najlepsze trzy czary, to uwiąd abi dalzima, przyspieszenie ruchowi i pajęczyna

Rzucasz pajęczynę każdy nieruchomieje, potem uwiąd abi dalzima cały dream team ginie . Do tego można pobawić się jeszcze kulą ognia i na samotnych jeźdźców magiczny pocisk x4 lub x5.Magiczne pociski sprawdzone na irenicusie dostał obstrzał z dwóch magów po 5 pocisków każdy zdechlak już nie żył
Odpowiedz
Pajęczyna? To było dobre w pierwszej części, a w tej najwyżej na początku.
Odpowiedz
DeBe trzeba korzystać w pełni z Baldura a nie tylko z najlepszych poziomów czary.To jest bardzo dobry czar.Pajęczyną zatrzymałem Firkraaga stał nieruchomo a potem nawalałem go z magicznych pocisków.Oczywiście musiałem użyć obniżenie odporności.Po co mam się męczyć i walczyć jak mogę rzucić pajęczynę i robić co mi sie podoba ze wszystkimi No po co się męczyć?
Odpowiedz
O to też chodzi w tym temacie, żeby napisać co się myśli także o wyborze innych. Mnie nie przekonałeś do pajęczyny. Fakt na początku często używam tego czaru ale w późniejszym etapie gry szkoda czasu na rzucanie pajęczyny skoro znacznie większy pożytek będzie się miało np. z Uwiądu Abi Dalzima.
Odpowiedz
Zanim rzucisz Uwiąd Abi Dalzima to już dawno podejdą i nici z planu.Rzucasz pajęczynę i masz ich w miejscy wtedy spokojnie i bez nerwów rzucasz Plugawy uwiąd abi Dalzima i wszystko się dobrze kończy
Odpowiedz
A co do mojego posta... te czary są dobre tylko wtedy gdy ma się szatę Venky. Po sekundzie wszyscy padają.
Odpowiedz

Użytkownik Zola dnia pon, 18 cze 2007 - 16:47 napisał

Zanim rzucisz Uwiąd Abi Dalzima to już dawno podejdą i nici z planu.Rzucasz pajęczynę i masz ich w miejscy wtedy spokojnie i bez nerwów rzucasz Plugawy uwiąd abi Dalzima i wszystko się dobrze kończy

[post="70046"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Phi... Na wyższych poziomach mało kto nie odeprze pajęczyny.
Odpowiedz
Jako zawodowy mag uważam, że to te czary są najlepsze:

1)Zatrzymanie Czasu- tłumaczyć nie trzeba

2)Uderzenie Czaru- jest to zbawienny czar, gdy walczymy z liszami lub potężniejszymi magami. Rozprasza wszystkie, albo większość czarów ochronnych ofiary.

3)Słowo Mocy Ogłuszenie(właściwie to wszystkie trzy)- po pewnym czsie w walce z przeciwnikiem urachamiam go i powoli zabijam
Kto chce żyć wiecznie, niech idzie za mną i mi służy!

"Przywołuję Cienie Nocy,
Pod Mym berłem drży Magia Ciemności,
Wojna mym żywiołem.
Wojownicy bez dusz na me rozkazy,
Wolność to tylko wspomnienie,
Bo prawdziwa siła leży w umyśle!"

http://faerun.com.pl/sign_3400.png" alt="" />
Odpowiedz
1. Magiczny pocisk - z reguły niemal zawsze umożliwia przerwanie wrogiego zaklęcia, a chociaż może nie najpotężniejszy, to mam do niego sentyment - towarzyszy nam od początku do końca
2. Pułapka na czary (bardzo przyjemny czar w walce z niektórymi liszami, zwłaszcza gdy próbują cię uwięzić, a tu hop! - uwięzienie wessane i możesz kolejną pułapkę stawiać)
3. Życzenie (nie mogę być do końca pewnym, czy czar ten pojawia się już w podstawowej wersji gry, ale i tak należy do 9 kręgu) - świetny czar, jego trzy wspaniałe możliwości to możliwość podkręcenia statystyk całej drużyny do 25, zmartwychstanie wszystkich jej członków i co najważniejsze - natychmiastowy odpoczynek, czyliż możliwość momentalnego zregenerowania zdolności magicznych i czaropodobych wszystkich magów i kapłanów jednym zaklęciem - bardzo przydatne, zwłaszcze w finałowej walce, gdy jest to niemożliwe
"Ten oto wróbel do lotu jest gotów... na Twój rozkaz oczywiście"
"Przeznaczenie daje nam wszystkim znak..."
Odpowiedz
Życzenie pojawia się dopiero w ToB. W zwykłym jest tylko ograniczone życzenie.
Odpowiedz
A co tu gadać mag z 36lvl i szatą Venke jest nie do pokonania.
Musi mieć tylko takie zaklęcia jak wcześniej podałem a wszystko pójdzie jak po masłem. Jedynie z magią są problemy przy bossach takich jak np: Irenicus zamieniony w zabójce i jego demoniczni kompani. Mówię zagrajcie sobie magiem z tymi czarami które podaję. Kolejność rzucania Uwiąd-->Ogłuszenie-->Giń
Odpowiedz

Użytkownik Mistrz Krezysztof dnia śro, 27 cze 2007 - 14:10 napisał

szatą Venke

[post="71665"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Hmmm... o ile sie nie myle to jest to chyba "Szata VEKNY" :] w gwoli ścisłości :] Nie to żebym się czepiał ale zamiast Baldurs Gate możemy pisac Bolarus Gatus albo jeszcze inaczej A to przeciez robi róznice prawda??
Śmierć nadchodzi w ciszy po mału, chwyć mnie za włosy i mocno pocałuj...
Odpowiedz

Użytkownik Mistrz Krezysztof dnia śro, 27 cze 2007 - 14:10 napisał

Mówię zagrajcie sobie magiem z tymi czarami które podaję. Kolejność rzucania Uwiąd-->Ogłuszenie-->Giń

[post="71665"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Racja, tylko te trzy czary wystarczą żeby każdego posłać do piachu. Amelissana pada po pięciu sekundach, Demogorgona też. Ach... M.K na twoich radach daleko bym nie zajechał.
Odpowiedz
Ach, no i z pewnością wielce potężnym czarem, niezwykle przydatnym i często używanym jest... Wyłom! żadnych rzutów ochronnych, odporność na magię nic nie zdziała, rozprasza wszelakie osłonki, można go co prawda powstrzymać (chociażby Tarczą przeciw Czarom), ale i tak przez znaczącą cześć gry to właśnie jego używamy, by pokazać wrogim magom oraz kapłanom kto tu rządzi i zdjąć z nich większość z tych irytujących zabezpieczeń
"Ten oto wróbel do lotu jest gotów... na Twój rozkaz oczywiście"
"Przeznaczenie daje nam wszystkim znak..."
Odpowiedz
← Baldur's Gate

Trzy Najpotężniejsze Czary - Odpowiedź

Wczytywanie...