przebudzenie_cienie

[BGII] Trzy Najpotężniejsze Czary

1. Zatrzymanie czasu
2. Słowo mocy giń
3. Miniaturowe meteory melfa
Odpowiedz
Zatrzymanie czasu
Akceleracja
Oddech smoka

I nima mocnych

(można jeszcze dorzucić wyłom )


Odpowiedz
A co sądzicie o
1.Obniżenie odporności(przydatne na smoki)
2.Wielkie osłabienie(Zwiększa czy tam zmniejsza rzuty w każdym razie na niekorzyść przeciwnika)
3.Akceleracja(niestety żeby wykorzystać pełny potencjał tego czaru trzeba jeszcze mieć szatę Venky i Time stop)

Fajne jest też mamidło ale tylko dla wojownika(jak wojownika? A normalnie Hełm Vhaliora trzeba nosić)
Ja osobiście używam Maga jako debuffera: wyłomki rozproszenie zamęt przerażenie unieruchomienie itp itd
Potem tanki rozsadzają drużynę wroga W przeciwieństwie do innych nie lubię oddechu(chyba że połączony za akceleracją) wole raczej zaklęcie kapłana "kula ostrzy" tyle samo obr(10k10) a na dodatek zadawane są co rundę.
Odpowiedz
A ja tak jak twórca tematu uwielbiam magiczny pocisk. Towarzyszy od początku do końca gry.
1. miejsce na pewno akcelancja (czy jakoś tak) rzuca się czary bez przerwy (można zrobić grad magicznych pocisków)
2. kometa to zdecydowanie jeden z najlepszych czarów mega dmg i nie rani drużyny
3. magiczny pocisk
Odpowiedz
Pociski mocy mordenkeinenea (icewind dale) the best ever
Odpowiedz
← Baldur's Gate

Trzy Najpotężniejsze Czary - Odpowiedź

Wczytywanie...