[BGII] Trzy Najpotężniejsze Czary
Nikt nie wspomniał o naprawdę dobrym czarze 5 poziomu - Zabójczej Chmurze. Lubię rzucić go w grupkę przeciwników i oddalić się chyłkiem i tykiem na chwilę. Potem (ewntualnie rzucę drugi) wracam po ich skarby
Inny znakomity czar to Miniaturowe Meteory Melfa. Czar tylko 3 poziomu, obrażenia niewielkie, ale te pociski ignorują wszelkie magiczne odporności. Doskonała broń jako wsparcie w walce np. z demiliszem.
Inny znakomity czar to Miniaturowe Meteory Melfa. Czar tylko 3 poziomu, obrażenia niewielkie, ale te pociski ignorują wszelkie magiczne odporności. Doskonała broń jako wsparcie w walce np. z demiliszem.
Akceleracja, Zatrzymanie Czasu, Magiczny Pocisk. Razem dają za***iste efekty.
Wg mnie nie można powiedzieć jakie są 3 najlepsze czary. Zależy od przeciwnika. Ale niech będzie:
Palec Śmierci - potężny czar, zabijający niemal każdego przeciwnika.
Plugawy Uwiąd Abi-Dazima - najlepszy czar obszarowy, którym można wykończyć i smoka.
Mamidło - tworzy naszą kopię, z tymi samymi przedmiotami i większością czarów.
Czary kapłana to Unieruchomienie, Promień Słońca i Burza Zemsty.
Palec Śmierci - potężny czar, zabijający niemal każdego przeciwnika.
Plugawy Uwiąd Abi-Dazima - najlepszy czar obszarowy, którym można wykończyć i smoka.
Mamidło - tworzy naszą kopię, z tymi samymi przedmiotami i większością czarów.
Czary kapłana to Unieruchomienie, Promień Słońca i Burza Zemsty.
Oczywiście trzy czary
1.Plugawy Uwiąd Abidal Zima
2.Dezintegracja (potężny czar lecz się go nie używa bo itemki się traci)
3.Oddech Smoka
1.Plugawy Uwiąd Abidal Zima
2.Dezintegracja (potężny czar lecz się go nie używa bo itemki się traci)
3.Oddech Smoka
Tak naprawdę wszystko zależy od przeciwnika i jak się walczy
1. Zatrzymanie czasu
2. Oddech smoka
3. Akceleracja
Yale'mallis wydaje mi się że palec śmierci zabija do 60 punktów życia... Ja już odporny jestem na to... Pozatym wystarczy jeden kapłan w drużynie i palec już niepotrzebny
1. Zatrzymanie czasu
2. Oddech smoka
3. Akceleracja
Yale'mallis wydaje mi się że palec śmierci zabija do 60 punktów życia... Ja już odporny jestem na to... Pozatym wystarczy jeden kapłan w drużynie i palec już niepotrzebny
Może nie najpotężniejsze ale najbardziej przydatne
Uwiąd Abi Dazima
Magiczny pocisk (przerywa czary innych magów)
Wyłom, ew rozproszenie magii (w zależnośći od obrony przeciwnika, natomiast na smoki obniżona odp na czary, rzuć 4 razy, biedak po błyskawicy nie wie jak się nazywa )
Uwiąd Abi Dazima
Magiczny pocisk (przerywa czary innych magów)
Wyłom, ew rozproszenie magii (w zależnośći od obrony przeciwnika, natomiast na smoki obniżona odp na czary, rzuć 4 razy, biedak po błyskawicy nie wie jak się nazywa )
Zmiana kształtu taka sobie ; jak się gra magiem to chyba lepiej z odległości walić
oddech smoka/plugawy tu się można spierać mi dwa plugawe uwiądy pod rząd rozwiązywały każdy problem z oddechem już tak łatwo nie było...no i oddech można było wziąść z umiejętności z tego co pamietam więc dosyć późno w grze...
oddech smoka/plugawy tu się można spierać mi dwa plugawe uwiądy pod rząd rozwiązywały każdy problem z oddechem już tak łatwo nie było...no i oddech można było wziąść z umiejętności z tego co pamietam więc dosyć późno w grze...
1) Plugawy uwiąd Abi Dazima - Przy użyciu łańcucha czarów daje miodny efekt
2) Magiczny pocisk - Nierozłączny i zawsze wykorzystywany
3) Zatrzymanie czasu - nie trzeba komentować
4) Akceleracja - razem z pozycją numer 3 dają świetny efekt.
Może kiedyś wrzucę gdzieś filmik jak mój elfi mag robi rozpierduchę w finałowej walce SoA z Tactics. Zatrzymanie czasu, magiczne pociski, kwasowe i ogniste strzały, plugawce, ogniste kule, zabójcze chmury, wyłomy...
2) Magiczny pocisk - Nierozłączny i zawsze wykorzystywany
3) Zatrzymanie czasu - nie trzeba komentować
4) Akceleracja - razem z pozycją numer 3 dają świetny efekt.
Może kiedyś wrzucę gdzieś filmik jak mój elfi mag robi rozpierduchę w finałowej walce SoA z Tactics. Zatrzymanie czasu, magiczne pociski, kwasowe i ogniste strzały, plugawce, ogniste kule, zabójcze chmury, wyłomy...
no moim zdaniem:
-magiczne pociski
-plugawy uwiąd
-miniaturowe meteory melfa
-magiczne pociski
-plugawy uwiąd
-miniaturowe meteory melfa
1. Przyspieszenie (i cała drużyna robi siekę )
2. Eksplodujaca czaszka (niby to samo co kula ognia, ale zadające obrażenia sieczne - błąd, to doskonały materiał na robienie bardzo groźnych pułapek)
3. Plugawy uwiąd (wiadomo - mocny czas obszarowy, z zatrzymaniem czasu i akceleracją pozwalal przejść każdą walkę)
2. Eksplodujaca czaszka (niby to samo co kula ognia, ale zadające obrażenia sieczne - błąd, to doskonały materiał na robienie bardzo groźnych pułapek)
3. Plugawy uwiąd (wiadomo - mocny czas obszarowy, z zatrzymaniem czasu i akceleracją pozwalal przejść każdą walkę)