Pociski mocy mordenkeinenea (icewind dale) the best ever
Trzy Najpotężniejsze Czary - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
A ja tak jak twórca tematu uwielbiam magiczny pocisk. Towarzyszy od początku do końca gry.
1. miejsce na pewno akcelancja (czy jakoś tak) rzuca się czary bez przerwy (można zrobić grad magicznych pocisków)
2. kometa to zdecydowanie jeden z najlepszych czarów mega dmg i nie rani drużyny
3. magiczny pocisk
1. miejsce na pewno akcelancja (czy jakoś tak) rzuca się czary bez przerwy (można zrobić grad magicznych pocisków)
2. kometa to zdecydowanie jeden z najlepszych czarów mega dmg i nie rani drużyny
3. magiczny pocisk
A co sądzicie o
1.Obniżenie odporności(przydatne na smoki)
2.Wielkie osłabienie(Zwiększa czy tam zmniejsza rzuty w każdym razie na niekorzyść przeciwnika)
3.Akceleracja(niestety żeby wykorzystać pełny potencjał tego czaru trzeba jeszcze mieć szatę Venky i Time stop)
Fajne jest też mamidło ale tylko dla wojownika(jak wojownika? A normalnie Hełm Vhaliora trzeba nosić)
Ja osobiście używam Maga jako debuffera: wyłomki rozproszenie zamęt przerażenie unieruchomienie itp itd
Potem tanki rozsadzają drużynę wroga W przeciwieństwie do innych nie lubię oddechu(chyba że połączony za akceleracją) wole raczej zaklęcie kapłana "kula ostrzy" tyle samo obr(10k10) a na dodatek zadawane są co rundę.
1.Obniżenie odporności(przydatne na smoki)
2.Wielkie osłabienie(Zwiększa czy tam zmniejsza rzuty w każdym razie na niekorzyść przeciwnika)
3.Akceleracja(niestety żeby wykorzystać pełny potencjał tego czaru trzeba jeszcze mieć szatę Venky i Time stop)
Fajne jest też mamidło ale tylko dla wojownika(jak wojownika? A normalnie Hełm Vhaliora trzeba nosić)
Ja osobiście używam Maga jako debuffera: wyłomki rozproszenie zamęt przerażenie unieruchomienie itp itd
Potem tanki rozsadzają drużynę wroga W przeciwieństwie do innych nie lubię oddechu(chyba że połączony za akceleracją) wole raczej zaklęcie kapłana "kula ostrzy" tyle samo obr(10k10) a na dodatek zadawane są co rundę.
Zatrzymanie czasu
Akceleracja
Oddech smoka
I nima mocnych
(można jeszcze dorzucić wyłom )
Akceleracja
Oddech smoka
I nima mocnych
(można jeszcze dorzucić wyłom )
1. Zatrzymanie czasu
2. Słowo mocy giń
3. Miniaturowe meteory melfa
2. Słowo mocy giń
3. Miniaturowe meteory melfa
1. Przyspieszenie (i cała drużyna robi siekę )
2. Eksplodujaca czaszka (niby to samo co kula ognia, ale zadające obrażenia sieczne - błąd, to doskonały materiał na robienie bardzo groźnych pułapek)
3. Plugawy uwiąd (wiadomo - mocny czas obszarowy, z zatrzymaniem czasu i akceleracją pozwalal przejść każdą walkę)
2. Eksplodujaca czaszka (niby to samo co kula ognia, ale zadające obrażenia sieczne - błąd, to doskonały materiał na robienie bardzo groźnych pułapek)
3. Plugawy uwiąd (wiadomo - mocny czas obszarowy, z zatrzymaniem czasu i akceleracją pozwalal przejść każdą walkę)
no moim zdaniem:
-magiczne pociski
-plugawy uwiąd
-miniaturowe meteory melfa
-magiczne pociski
-plugawy uwiąd
-miniaturowe meteory melfa
Kamienna skóra, plugawy uwiąd Abi Dalizma no i niech będzie magiczny pocisk
Właśnie miały być 3 nie 4 jak wy czytacie
Właśnie miały być 3 nie 4 jak wy czytacie
Hmm..
1. Obniżenie odporności - W połączeniu z ...
2. Pajęczyna - ...można zatrzymać gościa i ...
3. Plugawy Uwiąd Abi-Dazima - ... i niech ginie!
Troszke mi niektórych żal. Nazwa tematu "TRZY najpotężniejsze czary", a piszą 4.
1. Obniżenie odporności - W połączeniu z ...
2. Pajęczyna - ...można zatrzymać gościa i ...
3. Plugawy Uwiąd Abi-Dazima - ... i niech ginie!
Troszke mi niektórych żal. Nazwa tematu "TRZY najpotężniejsze czary", a piszą 4.
Panie, Panowie, o uwagę proszę.
Tam, tam, taram...
Uno) Magiczny pocisk!
Bramka numer dwa...
Due) Plugawy Uwiąd Abi Dazima!
Ksz, ksz. Ksz, ksz...
Tre) Zatrzymanie Czasu!
Brawa dla nich!
Tam, tam, taram...
Uno) Magiczny pocisk!
Bramka numer dwa...
Due) Plugawy Uwiąd Abi Dazima!
Ksz, ksz. Ksz, ksz...
Tre) Zatrzymanie Czasu!
Brawa dla nich!
1. Plugawy uwiąd- tu commenta nie trzeba
2. Magiczny pocisk- czar który zawsze jest w użyciu
3. Zatrzymanie czasu- ratuje dupsko często
dodałbym "łańcuch czarów" na 4miejsce bo to jest coś co naprawde z maga robi karabin maszynowy
2. Magiczny pocisk- czar który zawsze jest w użyciu
3. Zatrzymanie czasu- ratuje dupsko często
dodałbym "łańcuch czarów" na 4miejsce bo to jest coś co naprawde z maga robi karabin maszynowy
1) Plugawy uwiąd Abi Dazima - Przy użyciu łańcucha czarów daje miodny efekt
2) Magiczny pocisk - Nierozłączny i zawsze wykorzystywany
3) Zatrzymanie czasu - nie trzeba komentować
4) Akceleracja - razem z pozycją numer 3 dają świetny efekt.
Może kiedyś wrzucę gdzieś filmik jak mój elfi mag robi rozpierduchę w finałowej walce SoA z Tactics. Zatrzymanie czasu, magiczne pociski, kwasowe i ogniste strzały, plugawce, ogniste kule, zabójcze chmury, wyłomy...
2) Magiczny pocisk - Nierozłączny i zawsze wykorzystywany
3) Zatrzymanie czasu - nie trzeba komentować
4) Akceleracja - razem z pozycją numer 3 dają świetny efekt.
Może kiedyś wrzucę gdzieś filmik jak mój elfi mag robi rozpierduchę w finałowej walce SoA z Tactics. Zatrzymanie czasu, magiczne pociski, kwasowe i ogniste strzały, plugawce, ogniste kule, zabójcze chmury, wyłomy...
Zmiana kształtu taka sobie ; jak się gra magiem to chyba lepiej z odległości walić
oddech smoka/plugawy tu się można spierać mi dwa plugawe uwiądy pod rząd rozwiązywały każdy problem z oddechem już tak łatwo nie było...no i oddech można było wziąść z umiejętności z tego co pamietam więc dosyć późno w grze...
oddech smoka/plugawy tu się można spierać mi dwa plugawe uwiądy pod rząd rozwiązywały każdy problem z oddechem już tak łatwo nie było...no i oddech można było wziąść z umiejętności z tego co pamietam więc dosyć późno w grze...
Może nie najpotężniejsze ale najbardziej przydatne
Uwiąd Abi Dazima
Magiczny pocisk (przerywa czary innych magów)
Wyłom, ew rozproszenie magii (w zależnośći od obrony przeciwnika, natomiast na smoki obniżona odp na czary, rzuć 4 razy, biedak po błyskawicy nie wie jak się nazywa )
Uwiąd Abi Dazima
Magiczny pocisk (przerywa czary innych magów)
Wyłom, ew rozproszenie magii (w zależnośći od obrony przeciwnika, natomiast na smoki obniżona odp na czary, rzuć 4 razy, biedak po błyskawicy nie wie jak się nazywa )
Trzy najpotężniejsze to na pewno:
Plugawy Uwiąd Abi-Dazima
Zatrzymanie czasu
Mamidło
później mogę dać jeszcze magiczny pocisk.
Plugawy Uwiąd Abi-Dazima
Zatrzymanie czasu
Mamidło
później mogę dać jeszcze magiczny pocisk.
Tak naprawdę wszystko zależy od przeciwnika i jak się walczy
1. Zatrzymanie czasu
2. Oddech smoka
3. Akceleracja
Yale'mallis wydaje mi się że palec śmierci zabija do 60 punktów życia... Ja już odporny jestem na to... Pozatym wystarczy jeden kapłan w drużynie i palec już niepotrzebny
1. Zatrzymanie czasu
2. Oddech smoka
3. Akceleracja
Yale'mallis wydaje mi się że palec śmierci zabija do 60 punktów życia... Ja już odporny jestem na to... Pozatym wystarczy jeden kapłan w drużynie i palec już niepotrzebny
Moje Top 3:
1. Oddech Smoka
2. Plugawy Uwiąd
3. Zatrzymanie Czasu
4. Magiczny Pocisk (użyteczny od początku do końca gry)
1. Oddech Smoka
2. Plugawy Uwiąd
3. Zatrzymanie Czasu
4. Magiczny Pocisk (użyteczny od początku do końca gry)
Zatrzymanie Czasu, Zmiana Kształtu, Przywołanie Hakeashara
czy ja wiem, większe bum robi jednak oddech smoka.
Cytat
1. pługawy uwiąd najlepszy czar obszarowy jak dla mnie....
czy ja wiem, większe bum robi jednak oddech smoka.
1. pługawy uwiąd najlepszy czar obszarowy jak dla mnie....
2. mamidło co dwie głowy to nie jedna
3. ulepszona niewidzialność
Ale oczywiście te czary są najlepsze dla postaci którą gram , każdy ma swój spsób gry i swoje ulubione czary:)
2. mamidło co dwie głowy to nie jedna
3. ulepszona niewidzialność
Ale oczywiście te czary są najlepsze dla postaci którą gram , każdy ma swój spsób gry i swoje ulubione czary:)
1. Oddech Smoka
2. Plugawy uwiąd
3. Wyłom
Najczęsciej używam tylko te trzy czary. No czasami coś przywołam ale tymi wygrywam większość walk.
2. Plugawy uwiąd
3. Wyłom
Najczęsciej używam tylko te trzy czary. No czasami coś przywołam ale tymi wygrywam większość walk.