Kiedys grałem w DD i on opierał sie własnie na tej mechanice. Na poczatku byłem zafascynowany tą grą ale z czasm kupiłem sobie swoja gre i zaczołęm w nią grac (był to CP) Bo dłuższym czasie zaczeła mi sie nie podobac mechnika DD ze względu na jej małorelaistycznośc. Wiem ze jest to heroic ale jak na to, to jest juz przesada. Na poczatku zwykły bohater jest poprostu jak wiater lekki mały podmuch a on leży a po parunastu poziomach więcej jest jak skała nawet nie drgnie przy tsunami. Ale to byłą tylko jedna wada tearz zaczne mówic. Zeby nie było że sie czepiam ale KP jest poprostu głupie. Jak może pancezr zależec od tego czy przeciwnika sie trafi czy nie, pancerz powinien przeszkadzac w grze a zarazem chronic postac. Z gry wynika ze im cięższy pancerz tym trudniej jest cie trafic. Następne jest to ze przy tworzniu postaci rzuca sie kostka na każdą ceche i wtedy moze byc śmiesznie. Jest choćby sobie taki Ork i przy tworzniu wypadło mu ze ma 6 siły a 18 inteligencji i teraz nie pomogą zadne modyfikatory ze Ork ma +2 do siły. System magi miał byc unwersalny ale wyszła kaszan. Dziwne ze postac moze przy sobie nosic tylko trzy bronie, przeciezr jak ktoś chec miec przy sobie mały arsenał to mu na ot gra nie pozwala. Teraz z innej strony. Mechnika D20 jest jak wirus, przechodzi z jednego systemu na nastepne i tak wsyzkie systemy mają swój setting :nazwa: D20. Już wiele słyszałem o settingach ale do jednyhc systemó one poprostu nie pasują, np. D02 nawet zaraził Cyberpunk, jak to moze wyglądac w grze . A teraz ogółem o DD. Żeby zagrac w DD trzeba miec przynajmnije dwa podrczniki a żaby znowu znac jakikilwiek siwat to jeszcze inne ksązki. I to chyba na tyle tej debaty jak mi cos wpadnie do głowy do dopisze.
Przepraszam za literówki ale pisałem to na szybko jak co krzyczec gdzie są i je poprawie