właśnie gram w tę jakże cudowną grę.
Jestem już u Faroda. ale mniejsza.
mam trochę pytań odnośnie co i jak, a konkretnie:
1. posiadam w ekwipunku kość udową. ani tego sprzedać ani w sumie używać bo słabe. o co z tym chodzi? przydatne czy wywalić?
2. Marta wyciągnęła mi flaczki. teraz mam je w ekwipuku. myslałem że można je w bebech potem wsadzić, ale one tylko zabierają miejsce. ani sprzedać ani używać. wywalić? czy potrzebne to po coś?
3. Jak byłem w barze i odkupiłem swoje oko za 300, to padłem na kolana i Morte powiedział że ahhh znów powrót do kostnicy. to dobrze, czy coś źle zrobiłem? strata pieniędzy, czy rzeczywiście coś to dało? z poradnika wiem - tak gram wg niego, ale mniejsza - że odzyskać powinienem wspomnienia. nic nie odzyskałem.
4. mam różne papiery z kostnicy. ot notatka od zbieracza i takie bzdety. rejestr wpisu z kostnicy. wywalić to? bo sprzedać się nie da, miejsce zajmuje i nie wygląda na przydatne.
5. jak byłem w Sigil to z zombie drogowskazu wyciągnąłem notatkę i kamień. co z kamieniem? bo mam go, ale podobnie jak poprzednie rzeczy. ani to sprzedać ani nic. tak samo, wywalić/zostawić?
6. O co chodzi z klasą pancerza? mam pierścień KP+1, mam 7. ubieram go KP6 nagle mam. dlaczego spada? podobnie u Dakkona, kupiłem mu 2x tatuaż z KP+1 i jak mu je dałem to on wgl jest teraz na -1 KP
7. Co konkretnie daje współczynnik TraKO ? bo np broń mi daje TraKO +1, wcześniej nóż dawał -1.
8. teraz grubsza sprawa. pozdobywałem różne zwoje. to dałem Dakkonowi - wkońcu on mag jest. Dałem skopiuj czar do księgi. i ok. Dakkon ma je w księdze. jak to wgl użyć?
używam tylko Dakkona. Prawy - zaklęcia - nie ma w księdze jest, a w ekwipunku postaci tzn jej czarach nie ma danych zaklęci. konkretnie to Identyfikacji i wielu innych.
Znalazłem zwoj identyfikacji, zdjąłem zaklęcia zbroi ze szkieletów w kostnicy - mam 4 , i kilka innych. chyba jakaś iluzja, zwój z taką płonącą ręką itp.
Wszystkich zaklęc nauczyłem Dakkona, tzn skopiuj czar. no i jak teraz tej zbroi ze szkieleta użyć? jak użyc identyfikacji?
on tego w czarach w ekwipunku nie ma. tylko w księdze.
9. Jak użyć Trupiej muchy? pisze mi w ekwipunku że wygląda jak zatopiona, gdy ją się zje to żyga się muchami itp.
Ale brak opcji "uzyj" więc co dalej?
inny amulet. kość palca czy jakoś tak. dodawała + ileś do ataku i + ileś do czegoś tam.
Dałem użyj podczas walki, czy to na zawsze dodaje czy na określony czas?
10. gdzie można kupić jakieś ciuchy dla Bezimiennego? ciągle z gołą klatą chodzę, a widze że ma miejsca na zbroję czy coś.
Można mu jakieś blachy na klatę kupić?
No to chyba wszystko bardzo proszę o pomoc i rozwianie tych wątpliwości.