przebudzenie_cienie

[IWD2] Wasza drużyna

Skład, którym zawsze grałem...
1. Elfia czarodziejka
2. Krasnoludzki kapłan (Strażnik bitewny Tempusa)
3. Człowiek paladyn Helma
4. Człowiek wojownik
5. Półelf druid
6. Elfia łotrzyca

Statsów już nie pamiętam, niestety...


Odpowiedz
Mały update:
skończyłem w trybie Serce Furii podaną wczensiej przez mnie drużyną i oto jak się mniej więcej rozkładał % zabojstw/doświadczenia:
Wojownik krasnal: 24%
Barbarzyńca półork: 21%
Złodziej Tiefling: 19%
Aasimar czarownik: 18% (miałem włączony cały czas skrypt "Bojowy adept magii")
Drow kapłanka i Drow czarodziejka po 9% (również miały włączone skrypty)

Byłem zaskoczony tym, ile zabił czarownik: chociaż gdyby liczyć zadane obrażenia to miałby pewnie ponad połowę Mimo nierównego rozkładu stwierdzam, że kapłanka (ze względu na uzdrowienie i zmartwychwstanie) oraz czarodziejka (ze względu na zaklęcia wzmacniające a potem dodatkowe lamenty banshee) były przydatne i potrzebne.
Odpowiedz
Drużynka, dużo sprawniejsza i przyjemniejsza w obsłudze od tej, którą podałem dawno temu (tamta była raczej słaba i przykro mi było, że taką lipę podałem):
- wojownik - tarcza+topór/miecz (coś siekającego) + wysoka mądrość, aby miał z czego opierać się urokom
- kapłan (jak dla mnie - Oghmy)
- druid - świetny w magii, ale bez wahania wysyłałem go w bój, gdy tylko zachodziła taka potrzeba
- czarodziej - podstawa drużyny, wielki krzywdziciel
- złodziej - bo jednak się przydaje, i można mu poświęcić więcej punktów w charyzmę
- tyle by wystarczyło, choć ja wsadziłem jeszcze mnicha, ale w sumie ekipa dała by sobie radę i bez niego (to samo się tyczy każdej innej postaci na to miejsce)
Odpowiedz
Moja drużyna która gram obecnie to:
-Aasimar / Paladyn Helma
-Tarczowy Krasnolud / wojownik
-Półelf / Łowca
-Człowiek / Kapłan Pan Poranka Lathandera
-Ksieżycowy Elf / Czarodziej

Radzą sobie bardzo dobrze choć w tej drużynie brak zlodzieja, który jak niektórzy twierdzą musi być w drużynie.
Ja się bez niego obylem.
[font=\"Book Antiqua\"]Wielu żywych zasłużyło na śmierć, a czasem umierają ci, którzy zasłużyli na życie. Potrafisz im je zapewnić? Nie sądź i nie uśmiercaj tak pochopnie. John Ronald Reuel Tolkien
[/font]













[font="Times New Roman"]
[i]Soked Hezi
[/font][/i]
[font="Times New Roman"]
[i]Picki91
[/font][/i]
Odpowiedz
Ja ma pro imba pwnd xD gejmerską drużynę Gram nią od nowa bo musiałem nieco zmodyfikować.
Moim zdaniem bal;ans dobry i rasowy i klasowy pod dobry dmg

http://img151.imagesh...8/16519840.jpg Mój złodziej i łotrzyk el dycha:D Queszelis:D
http://img218.imagesh...3/56216984.jpg Łowca Szadołdestrojer:D Yegnot xD
http://img716.imagesh...5/84327950.jpg Des xD
http://img534.imagesh...4/94817210.jpg Palek Shass zwany Blondasem:D
http://img705.imagesh...0/98443747.jpg No i jak krzepki woj Velve` D Barra xD
http://img168.imagesh...9/95927767.jpg
Odpowiedz
Strasznie mało siły mają te postacie ze screnów (16-18 siły dla wojów itp. to podstawa,a dla pozotałych 12-14 wystarczy, no oprócz magów bo im 8-10 starcza).
Odpowiedz
Icewind Dale II... grałem tylko raz, i nie podobało mi się. Myślę ze mogło to mieć związek z ekscentryczną i wypraną z klimatu drużyną xD
Już jej dobrze nie pamiętam, ale to było jakoś tak
1. Drow, paladyn [3lvl] łotrzyk [reszta], PD - czy można stworzyć coś bardziej pełnego sprzeczności? Miał mnóstwo charyzmy i robił za twarz drużyny. NPC dziwnie na niego reagowali, z jednej strony drow, a z drugiej gadał jak paladyn xD
2. Półork, mnich, PN - robiony pod Siłę koksiarz, reszta atrybutów na rozsądnym poziomie poza Cha i Int [zjechane na minimum]
3. Gnom głębinowy, mnich, PD - robiony pod wysoka Mądrość, nazywał się Yoda, miał najwyższe KP w drużynie i robił za tankera
4. jakiś druid [albo kapłan] - żeby mieć uzdrowiciela
5. Człowiek, czarownik, N - nazywał się Darth Sidious i zrobiony był pod czary Wywołania masowego rażenia [kule ognia, błyskawice itp]
6. puste miejsce, żeby pozostałe postacie miały wyższy poziom

Grę udało mi się ukończyć. Grałem raz więc ciężko powiedzieć czy było łatwo czy nie. Na pewno bolał fakt tylu niewykorzystanych itemów [mnisi nie korzystają ze zbroi ani z broni ]
[font=\"Times New Roman\"]Jeśli chcesz się przysłużyć rozwojowi nauki, [color=\"#FFD700\"]kliknij tu.[/font][/color]
[dla dobra mojej pracy magisterskiej, proszę Cię, chciej \"\"]




I Am A: Lawful Neutral Human Monk (3rd Level)


[font=\"Comic Sans MS\"]\"If you want happiness for a week, go on a vacation.
If you want happiness for a month, get married.
If you want happiness for a year,... inherit wealth.
If you want happiness for a lifetime, learn to love what you do.\"
[/font]
Odpowiedz
Z tego co widzę, to dużo osób za łucznika bierze łowcę. Przecież on może tylko 2 kropki dać do umiejętności łuku a wojownik 3 więc lepiej
Odpowiedz
Ma być "pod górę", więc żadnego maga

Wyłącznie półelfy

1. Wojownik
2. Wojownik
3. Wojownik/Kapłan Tempusa
4. Kapłan Lathandera/Wojownik
5. Łotrzyk

Wbrew pozorom na początku jest całkiem dobrze, schody zaczynają się u malarytów,
tym bardziej, że suma minusów do cech wszystkich moich postaci to -1 (inteligencja jednego z wojowników = 9 ). Lubie wyzwania

[Dodano po 19 dniach]

Nie polecam taktyki i profesji jaką obrałem w mojej drużynie. Brak porządnego maga robi swoje.
Kapłani ze swoją magią mogą jedynie rzucać kostkami w barze dla emerytów,
a wojownicy liczyć na szczęście i uśmiechać się do wrogów
Masakra, to złe słowo w przypadku duergarów. Już z hakowatymi poczwarami miałem takie problemy,
że dostałem zmarszczek, w ósmej komnacie zmuszony byłem do obniżenia poziomu trudności, bo okazała się nie do przejścia
a teraz z duergarami, dosłownie zjadam uzębienie
Ale i ich przetrzymam, uporem i oślim wzrokiem
Odpowiedz
1.Diabelstwo-Mnich
2.Człowiek-Paladyn Mystry/Czarodziej
3.Gnom-kapłan Lathandera
4.Człowiek-Złodziej
5.Dziki elf-Druid

Nie najlepszy skład jeśli chodzi o walkę (czasem trudno było przejść nie które walki ale odrobina taktyki i zawsze się udawało) ale robiłem ją przede wszystkim dla klimatu.Jak teraz na nią patrze to widzę że nie powinienem Wieloklasować paladyna,grałem w 2 zaraz po 1 a w jedynce bez przyspieszenia ani rusz.
Wbrew pozorom fan Metalu
Repo The genetic opera-Paris Hilton odpada twarz- Best film EVER!
Maj name is Haabringa aj em a lida of kolekting armii nown as da reephas
Also Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn
Odpowiedz
Eksperymentowałem z róznymi koncepcjami. W tym drużyny 2-osobowe, pojedyncze. Ostatecznie stanęło na czteroosobowej:

- Człowiek, Wojownik
- Aasimar, Kapłan
- Diabelstwo, Łotrzyk
- Dziki Elf, Czarodziej

Prawie że standard D&D, prawda?

Niemniej w trakcie gry (dotarłem tym składem do Rozdziału IV, ale te przeklęte Hakowe Poczwary...) ewidentnie zauważyłem, że gra jest dostosowana do gry sześcioma postaciami. Mojemu czarodziejowi brakowało zwojów z bieżącymi maksymalnymi poziomami na jakie mógł przydzielić komórki czarów. Poza tym, gra się przyjemnie i to zawsze odrobinę trudniej niż jak się gra dobrze rozwiniętymi i umiejętnie stosowanymi sześcioma postaciami.
Odpowiedz
Otóż nie jest dostosowana do 6stki. Ja na barierę nie do przejścia natrafiłem dopiero przy 8 komnacie i mnichach.
Ani tego, ani mnichów nie szło wybić 4rką (zaklinacz, woj, woj, apłan). Ale że do tego momentu nie awansowałem ich (cały team był na 6lvl, kapłanka drow na 5) to byłem zmuszony ten poziom rozdać.
Cytując moją babcię: sralis mazgalis rewerendus duptus
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Redhorn Steelaxe dnia czwartek, 15 marca 2012, 08:50 napisał

Otóż nie jest dostosowana do 6stki. Ja na barierę nie do przejścia natrafiłem dopiero przy 8 komnacie i mnichach.


Jak grałem szóstką, pierwszą prawdziwą barierą nie do przejścia było wyjście z Pól Rzezi. Niemniej w tamtej rozgrywce nie przechodziłem Ośmiu Komnat.

Oczywiście wtedy byłem lamerem totalnym w IWD 2.

Użytkownik Redhorn Steelaxe napisał

Ani tego, ani mnichów nie szło wybić 4rką (zaklinacz, woj, woj, apłan). Ale że do tego momentu nie awansowałem ich (cały team był na 6lvl, kapłanka drow na 5) to byłem zmuszony ten poziom rozdać.


Jak się oszczędza na rozdawaniu poziomów... Może gram "nieefektywnie", ale nie bawię się w chomikowanie XP poprzez nieawansowanie postaci kiedy tylko można. Przynajmniej jakoś sobie radzę.
Odpowiedz
Drużyna którą gram aktualnie:

1.Krasnolud Tarczowy/Barbarzyńca
2. Diabelstwo/Mnich Bane'a
3. Diabelstwo/Czarownik
4. Diabelstwo/Kapłan

Gra nie sprawia mi większego problemu, nie odczuwam braku Łotrzyka, którego zawsze brałem do swojej drużyny, wysoka inteligencja, pozwala mojemu Czarownikowi na rozwijanie zarówno Koncentracji i Czarostwa jak i umiejętności złodziejskich, w zakresie podstawowym, jak na razie, daje sobie radę. Mnich to postać którą już dawno chciałem przetestować, spisuje się przyzwoicie, KP nie odstaje od barbarzyńcy 25% killi w drużynie przy ok 34-35% Barbarzyńcy i Czarownika

Odpowiedz
1. Półork/Barbarzyńca
2. Człowiek/Mnich Starego Zakonu
3. Krasnolud Tarczowy/Strażnik Bitewny Tempusa
4. Drow/Łotrzyk
5. Człowiek/Mistrz Wywoływań

Wiem że na łotrzyka lepszy byłby człowiek ale uwielbiam drowy a prowadzenie tej postaci sprawia wiele frajdy, póki co na drodze same zgliszcza
Odpowiedz
Aasimar/Łotrzyk
Półork/Wojownik
Drow/Czarodziej
Krasnolud Tarczowy/Kapłan
Odpowiedz
← Icewind Dale

Wasza drużyna - Odpowiedź

Wczytywanie...