Przeniesienie świata do pełnego 3D moim zdaniem się udało. Otoczenie wygląda prześlicznie ,choć jest trochę za "cukierkowate", no ale w Herosach to standard. Aczkolwiek w kilku momentach nie widać niektórych obiektów na mapie (surowce, artefakty i.t.p) i trzeba bawić się w obracanie kamery Do tego bohater ma za dużo punktów ruchu i mapki są troszeczkę za małe (być może w pełnej wersji będą większe).
Cytat
Co ?! Przecież porównanie grafiki H5 z W3 to totalnie nieporozumienie Rincewind.. Niebo a ziemia.
Teraz zamek... Nie wiem czy tylko ja tak uważam, ale akurat ta animacja co ją wszyscy zachwalacie jakoś mi się szczególnie nie podobała. Lata ta kamera w różne strony, jakoś tak chaotycznie. Rzadko widać budowle, które wybudowaliśmy. Nie to mi się nie podoba.. Wolę jednak stary dobry wygląd wnętrza zamku tak jak był przedstawiony w poprzednich częściach. Idźmy dalej... Tak jak wspomniał Dany kupowanie budynków strasznie rusko zrobili... Zanim zrozumiałem jak się ulepsza budynki to cholernie dużo czasu minęło No ale na szczęście doszedłem do tego I po co zrobili ten level zamku ?! I co on w ogóle daje ?! Reszta ok.. zachowano standard z poprzednich części :]
Walka... Szczególne wrażenie zrobiły na mnie przybliżenia podczas zadawania ciosów w walce (szczególnie strzał łucznika robi wrażenie). Genialne ! Fajne też, że potworki mogą rzucać czary. No ale niestety pole walki z deczka małe jest [(chyba trochę powiększyli, ale i tak dosyć małe) A może mi się wydaje ?:] ].
Muzyka... bardzo klimatyczna (czyt. świetna)
Menu Ashgan w porządku. Szybko da się przyzwyczaić.
Kończąc.. Strasznie zalatuję Etherlords. HoM&M 3 na pewno nie pobije, ale od czwóreczki zdecydowanie lepsza. Poczekamy na pełną wersję, która pojawi się w drugiej połowie maja.