[TESIII] Pomoce związane z przejściem gry
Gość_caman*
#62
Mam problem, zbudowałem twierdzę a także zostałem arcymistrzem rodu Hlalu.
Chce rozbudować swoją twierdzę jednak w siedzibie rodu Hlalu w Balmorze jeden z członków który każe zdobyć mi akt własności i pozwolenie na budowe owej twierdzy jednak później owy gostek każe mi zabezpieczyć twierdze przed bandytami.
POMOCY !!!!!! Nie wiem Co mam zrobić !!!!!!!!!!!!!!!!
mój e-mail yaznie@wp.pl lub gg 1028406
Chce rozbudować swoją twierdzę jednak w siedzibie rodu Hlalu w Balmorze jeden z członków który każe zdobyć mi akt własności i pozwolenie na budowe owej twierdzy jednak później owy gostek każe mi zabezpieczyć twierdze przed bandytami.
POMOCY !!!!!! Nie wiem Co mam zrobić !!!!!!!!!!!!!!!!
mój e-mail yaznie@wp.pl lub gg 1028406
Proszę, czytajcie dzienniki, to pomaga w questach >.> Akurat po stronie Hlaalu nie grałam, więc nie wiem, ale prawdopodobnie ktoś z ekipy budowniczych, czy oficerów przy twierdzy będzie mógł dać wam wskazówkę... Przynajmniej w przypadku 2 pozostałych klanów było tak samo - dostajesz polecenie od osoby, która zorganizowała budowę i w obu przypadkach nakazano udać mi się do nadzorcy mojej twierdzy i wypytać o ochronę/żony/mieszkańców. Najęcie ochrony czy sprowadzenie nowych mieszkańców było kolejnym i chyba ostatnim etapem budowy.
Ruszajcie głową, questy w Morku nie są trudne, naprawdę.
Ruszajcie głową, questy w Morku nie są trudne, naprawdę.
Wracając do problemów ze sprzedażą drogich towarów to tutaj namiary na Kraba Sprzedawcę, który płaci 100 % i ma 10 tys. kasy. :
http://www.elderscrol...4&page=1#FAQ30
Dzięki niemu można naprawdę się dorobić - sprzedając mu towar za np 9tys., później kupując go za 8.900 znowu sprzedając za 9tys. itd.Na początek jak znalazł dla początkujących i cierpliwych graczy. Tylko radzę sobie podciągnąć Handel do rozsądnego poziomu wtedy można jeszcze więcej ściągnąć od niego. Ja rzuciłem sobie koło niego oznaczenie bo ciężko go znaleźć, przynajmniej ja miałem z tym problemy.
Odwiedzając bodajże 4 grobowce i zabijając kilku księciuniów Dremora dorobiłem się na początku 180 tys. dzięki koledze Krabowi. Aha, Krab nie kupuje amuletów ani składników alchemicznych.
http://www.elderscrol...4&page=1#FAQ30
Dzięki niemu można naprawdę się dorobić - sprzedając mu towar za np 9tys., później kupując go za 8.900 znowu sprzedając za 9tys. itd.Na początek jak znalazł dla początkujących i cierpliwych graczy. Tylko radzę sobie podciągnąć Handel do rozsądnego poziomu wtedy można jeszcze więcej ściągnąć od niego. Ja rzuciłem sobie koło niego oznaczenie bo ciężko go znaleźć, przynajmniej ja miałem z tym problemy.
Odwiedzając bodajże 4 grobowce i zabijając kilku księciuniów Dremora dorobiłem się na początku 180 tys. dzięki koledze Krabowi. Aha, Krab nie kupuje amuletów ani składników alchemicznych.
Użytkownik olo dnia Sep 21 2004, 11:38 AM napisał
Proponuje wpisywac tu wszelkie problemy zwiazane z przejsciem gry.
[post="4623"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
pomocy!!....nie moge znalezc popielnego informatora w Szynku Ald Skar w Ald' Ruhn,,,powinien byc na dole po barem a nie ma go tam przeszukalem cale miasto i nic
Siema! Mam problem z wyleczeniem sie ze spaczenia:/ Zanim znalazłem Fyra poszedłem połazić troche po jego Domu Spaczonych...tyle że przypadkiem zabiłem tam jednego spaczonego i teraz Fyr nie chce dać mi leku i każe odpokutowac swoje winy:/ Możecie mi jakoś pomóc, czy musze zacząć gre od nowa??
zeby sprzedac rzecz za powyzej 5k za pelna cene mozna bez modow zrobic to tak:
idzemy do mlokosa (caldera)
dajemy nasza rzecz na sprzedaz (zalozmy wartosc 10k)
sprzedawca ma max 5k kasy
jak juz zaznaczylismy nasz bron czy cos innego bierzemy rownowartosc 5k (ktorych nam brakuje do 10k) w roznych rzeczach z jego sklepu
dokunujemy tranzakcji i mamy 5k w kieszeni
odpoczywamy 24h i sprzedajemy to co kupilismy od niego
i juz jestesmy do przodu o cale 10k
Mysle ze wam sie to przydalo
idzemy do mlokosa (caldera)
dajemy nasza rzecz na sprzedaz (zalozmy wartosc 10k)
sprzedawca ma max 5k kasy
jak juz zaznaczylismy nasz bron czy cos innego bierzemy rownowartosc 5k (ktorych nam brakuje do 10k) w roznych rzeczach z jego sklepu
dokunujemy tranzakcji i mamy 5k w kieszeni
odpoczywamy 24h i sprzedajemy to co kupilismy od niego
i juz jestesmy do przodu o cale 10k
Mysle ze wam sie to przydalo
Do ściągnięcia przez 7 dni. Poradnik
http://s006.wyslijto.pl/?file_id=06886240813266111896
Powinno to rozwiązać część waszych problemów
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=08825726988999071719
A to mapa Morrowinda i opis lokacji - może się przydac. Tylko przez 7 dni do ściągnięcia.
http://s006.wyslijto.pl/?file_id=06886240813266111896
Powinno to rozwiązać część waszych problemów
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=08825726988999071719
A to mapa Morrowinda i opis lokacji - może się przydac. Tylko przez 7 dni do ściągnięcia.
Rozumiem , że chodzi o zadanie dla Ostrzy?
Huleeya znajduje się w Vivec, w Dzielnicy Przybyszów. Stoi w oberży "Pod Czarnym Skarabeuszem". Jest otoczony przez trzech niezbyt przyjaznych kolesiów: Urvena Davora (rzuca nożami), Favela Gabora (walczy sztyletem) i Ethysa Savila (rzuca gwiazdkami). Masz dwie możliwości - albo wyjdź z nimi i zabij ich gdy Cię zaatakują, ale przekonaj ich, by się odczepili - tu pokojowa metoda jest znacznie lepsza. Powiedz Huleeya, by szedł za Tobą i przejdź się z nim do Rzadkich Ksiąg Jobashy.(to na tym samym piętrze gdzie jesteś). Tam porozmawiaj z nim i weź Notatki Huleeyi. Polecam też kupić tu od razu książkę "Prawdziwe Oblicze" - przyda się później.
Addihiranirr - przejdź się do Vivec, Dzielnicy św. Olmsa. Tam popytaj, daj parę łapówek aby wskazali Ci jej lokalizację. Ukrywa się w podziemiach tej dzielnicy. Powie, że musisz jej pomóc pozbyć się poborcy podatków - Davianusa Platoriusa. Znajduje się on na parterze tej dzielnicy. Powiedz mu, że Addihiranirr gdzieś popłynęła, a podziękuje i odejdzie. Wróć wtedy do kanałów i porozmawiaj z Khajitką a powie Ci wszystko, co wie.
Mehra Milo - znajduje się w Bibliotece Miejskiej. Biblioteka mieści się w Vivek, w Strefie Świątynnej w Domu Mądrości. W środku porozmawiaj z Mehrą, a odejdzie wraz z Tobą na tyły biblioteki. Przekaże Ci informacje i powie o księdze "Prawdzie Oblicze" (dlatego kazałem Ci wtedy ją kupić).
Jeśli masz księgę to zadanie skończone - wracaj do Caiusa.
[Dodano po chwili]
Odpowiem na zaległe pytania:
Odpowiem. W Szynku podejdź do lady, a później zejdź po schodach przy niej (takie mniejsze schody, bodajże po prawej). Tam jest Hassour Zainsubani.
Szczerze mówiąc ja zawsze myślę nim wyciągnę miecz:) Ponoć da się coś na to zrobić, ale dobra rada - nie atakuj tam nikogo! Nie widzę ku temu sensu - to słabeusze i zabijać ich nie ma po co:)
W wieży po prostu wejdź do środka, prawym korytarzem na górę i wejdź do drugiej sali. Tam spójrz maksymalnie w górę idź do przodu. Wtedy po chwili zobaczysz pionowy korytarz i użyj mikstrurki/lewitacji i wznieś się do góry. Jak Divayath każe Ci przynieść buty to idź prosto po nie nie zawracając sobie niczym głowy.
Zatem nie musisz zaczynać od początku, ale od wcześniejszego save'a Morrowind często się wysypuje, więc warto zapisywać często grę.
Huleeya znajduje się w Vivec, w Dzielnicy Przybyszów. Stoi w oberży "Pod Czarnym Skarabeuszem". Jest otoczony przez trzech niezbyt przyjaznych kolesiów: Urvena Davora (rzuca nożami), Favela Gabora (walczy sztyletem) i Ethysa Savila (rzuca gwiazdkami). Masz dwie możliwości - albo wyjdź z nimi i zabij ich gdy Cię zaatakują, ale przekonaj ich, by się odczepili - tu pokojowa metoda jest znacznie lepsza. Powiedz Huleeya, by szedł za Tobą i przejdź się z nim do Rzadkich Ksiąg Jobashy.(to na tym samym piętrze gdzie jesteś). Tam porozmawiaj z nim i weź Notatki Huleeyi. Polecam też kupić tu od razu książkę "Prawdziwe Oblicze" - przyda się później.
Addihiranirr - przejdź się do Vivec, Dzielnicy św. Olmsa. Tam popytaj, daj parę łapówek aby wskazali Ci jej lokalizację. Ukrywa się w podziemiach tej dzielnicy. Powie, że musisz jej pomóc pozbyć się poborcy podatków - Davianusa Platoriusa. Znajduje się on na parterze tej dzielnicy. Powiedz mu, że Addihiranirr gdzieś popłynęła, a podziękuje i odejdzie. Wróć wtedy do kanałów i porozmawiaj z Khajitką a powie Ci wszystko, co wie.
Mehra Milo - znajduje się w Bibliotece Miejskiej. Biblioteka mieści się w Vivek, w Strefie Świątynnej w Domu Mądrości. W środku porozmawiaj z Mehrą, a odejdzie wraz z Tobą na tyły biblioteki. Przekaże Ci informacje i powie o księdze "Prawdzie Oblicze" (dlatego kazałem Ci wtedy ją kupić).
Jeśli masz księgę to zadanie skończone - wracaj do Caiusa.
[Dodano po chwili]
Odpowiem na zaległe pytania:
Użytkownik Harry Potter dnia nie, 11 lut 2007 - 10:51 napisał
pomocy!!....nie moge znalezc popielnego informatora w Szynku Ald Skar w Ald' Ruhn,,,powinien byc na dole po barem a nie ma go tam przeszukalem cale miasto i nic
[post="54282"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
Odpowiem. W Szynku podejdź do lady, a później zejdź po schodach przy niej (takie mniejsze schody, bodajże po prawej). Tam jest Hassour Zainsubani.
Użytkownik LordRaist napisał
Siema! Mam problem z wyleczeniem sie ze spaczenia:/ Zanim znalazłem Fyra poszedłem połazić troche po jego Domu Spaczonych...tyle że przypadkiem zabiłem tam jednego spaczonego i teraz Fyr nie chce dać mi leku i każe odpokutowac swoje winy:/ Możecie mi jakoś pomóc, czy musze zacząć gre od nowa??
Szczerze mówiąc ja zawsze myślę nim wyciągnę miecz:) Ponoć da się coś na to zrobić, ale dobra rada - nie atakuj tam nikogo! Nie widzę ku temu sensu - to słabeusze i zabijać ich nie ma po co:)
W wieży po prostu wejdź do środka, prawym korytarzem na górę i wejdź do drugiej sali. Tam spójrz maksymalnie w górę idź do przodu. Wtedy po chwili zobaczysz pionowy korytarz i użyj mikstrurki/lewitacji i wznieś się do góry. Jak Divayath każe Ci przynieść buty to idź prosto po nie nie zawracając sobie niczym głowy.
Zatem nie musisz zaczynać od początku, ale od wcześniejszego save'a Morrowind często się wysypuje, więc warto zapisywać często grę.
Byliście kiedyś na Plantacji Dren?Podczas moich podróży po świecie Morrowind natknąłem się na Plantacje Dren.Z pozoru plantacja jak plantacja parę domków nic wielkiego, ale przykuła mnie uwaga strażnika stojącego przed jakąś rezydencją.Był ubrany w cała szklaną zbroję.Mówię sobie o co chodzi.Zaglądam do środka rezydencji parę strażników nadzianych deadrycznymi zbrojami dwumerowymi i szklanymi.Na półkach same daedryczne przedmioty miecze nagolenniki parę ebonowych rzeczy też się tam znajdzie.Pokonałem wszystkich strażników(jeden z nich ma daedryczny długi miecz 1-60 bodajże wart ponad 50 tysięcy)Otworzyłem parę drzwi a tam jakiś pokój pozamykane skrzynie i szafy.Oczywiście miałem duże zabezpieczenia i od razu otworzyłem zawartość.A tam kasa ponad 40 tysiaków serio i same szklane i chyba trochę daedrycznych mieczy zbroi itp.Na szczęście niedaleko jest krab kupiec więc spokojnie sprzedałem połowę rzeczy i miałem ponad 150 tysięcy septimów.Oczywiście krab ma tylko 10 tysięcy septimów ale można zrobić aby sprzedawać rzeczy powyżej 10 tysięcy jak ktoś chce niech pisze na PW powiem jak tak zrobić.Więc na Plantację Dren warto uderzyć bo na prawdę są ciekawe rzeczy do zebrania i dużo kasy:)
PS:Jakby ktos nie wiedział gdzie to jest i jak trafić załączam mapkę
http://www.elderscrolls.phx.pl/maptest/mw_map.htmz
Wpiszcie Dren Plantation.A potem tylko lupą i gotowe.Plantacja dren czeka
PS:Jakby ktos nie wiedział gdzie to jest i jak trafić załączam mapkę
http://www.elderscrolls.phx.pl/maptest/mw_map.htmz
Wpiszcie Dren Plantation.A potem tylko lupą i gotowe.Plantacja dren czeka
witam mam problem z przesciem pewnej misi mianowicie mam udac sie do 4000 letniego maga w jakiejs wiezy ktory leczy z choroby spaczonych. Heh problem jest taki ze zabilem jednego ze spaczonych w "domu spaczonych" i mag nie chce ze mna rozmaiac mowi ze musze poniesc konsekwencje za swoje czyny dobra wszystko pieknie ladnie poszukalem straznikow zloniezy (policji) i nic sie nie dzieje niby jestm czysty nawet zabilem kogos na prube zaplacilem i dalej mag nie chce gadac pisze to poniewaz savowalem f5 ciagle i nie moge zaczac od load bo praktycznie drugi save zaczyna sie na poczatku gry da sie cos z tym zrobic ? moze jest jakis kod na uczyszczenie win?
Też miałem coś takiego. I chyba zostaje ci użycie kodu lub load... NIE ma innego wyjścia.