[TESIII] Pomoce związane z przejściem gry

Zastanawiam się tylko, w jaki sposób go pokonać... Mam drugi level i nie znam się na walce. Moja broń to jakieś krótkie ostrze, czarów ofensywnych brak, a on we mnie strzela piorunami... Ale będę próbował. Najwyżej wrócę potężniejszy i będzie się mnie bał. xD
Ale jakby ktoś miał inne propozycje, to czekam. I dzięki wszystkim.


Indestructible
Determination that is incorruptible
From the other side
A terror to behold
Annihilation will be unavoidable
Every broken enemy will know
That their opponent get to be invincible
Take a last look around while you're alive
I'm an indestructible master of war


Czy ja tu w ogóle piszę?
SPOILER
Uwaga spoiler!:

Przecież już wiesz... A może?[color=red]
---[/color]
[size=5]Myślisz, że coś potrafisz? Jesteś pewien? Mi się wydaje, że nie byłbyś nawet w stanie kliknąć tego!

300 postów... To już... Nie pasuje, 3/10 byłoby zbyt oczywiste.

~*~
[/size]
Odpowiedz
Nie ma za co. Jeszcze tam w okienku rozmowy w perswazji próbowałeś groźbę? Może ona coś pomoże Ewentualnie istnieje opcja, że pójdziesz do swojego szefa i dasz swoje 500 septimów W kilku questach się spotkałem z sytuacją, że "szefa" nie obchodzi skąd jest kasa. Może tą drogą próbuj?
Od miłości niedaleko do nienawiści



"The days of boring beats are numbered!":
2.05.09 <- Future Memories
Odpowiedz
Mam pytanko (wiem że nie w temat) do czego złuzy studnia zapomnienia? Jest w bazie szustego rodu.
z gury dzienks.Pozdro xD.
Odpowiedz
1. Ortografia
2. Jest temat na forum poszukaj.