Kresselack

Jesteś pewien, że o ten golf / o tego golfa mi chodziło ?
Odpowiedz
Nieszczególnie. Jeśli chodzi o golfa takiego, że mam dwójkę, a i trójkę jak mi kolega pożyczy i ogólnie to przyjechałem tu wyrywać panienki, no to Ci nic w temacie nie powiem, bo to nie moje klimaty, elo.
Odpowiedz
A to, żeby ściągacz nie dusił ?
Odpowiedz
Dzięki Med Kami, (przepraszam, że z dużej, no ale początek zdania) nie znam się na takich golfach. Prawdę mówiąc od dzieciństwa jestem dość nienawistnie nastawiony do wszystkiego sweterkowatego, co pogłębiło się w gimnazjum, gdzie uczyła mnie sweterkowa lady o pseudonimie Zakrzi (z którą się wzajemnie tępiliśmy). Toteż nie poruszaj tej kwestii, okej?
Odpowiedz
A bo ja wiem? ;p Potrafię robić świetne placki ziemniaczane, niezłe spaghetti bolognese, jakieś dania ryżowo-kurczakowe. Czasem piekę ciasta, aczkolwiek zawsze z czyjąś pomocą (nie wiem czemu, ale nie zapamiętuję schematów postępowania). W każdym razie, jeśli mam ciekawe produkty w lodówce, to nie umrę z głodu. Niekiedy brakuje mi inwencji twórczej, ale to chyba dopada każdego. W niedalekiej przyszłości planuję poprawić mój kunszt kucharski.
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Kresselack dnia środa, 14 lipca 2010, 18:11 napisał

A bo ja wiem? ;p Potrafię robić świetne placki ziemniaczane, niezłe spaghetti bolognese, jakieś dania ryżowo-kurczakowe. Czasem piekę ciasta, aczkolwiek zawsze z czyjąś pomocą (nie wiem czemu, ale nie zapamiętuję schematów postępowania). W każdym razie, jeśli mam ciekawe produkty w lodówce, to nie umrę z głodu. Niekiedy brakuje mi inwencji twórczej, ale to chyba dopada każdego. W niedalekiej przyszłości planuję poprawić mój kunszt kucharski.

OOOOOOOOO to fajnie ja lubię placki i spaghetti też lubie.
Czy chciałbyś mieszkać w innym mieście niż Częstochowa?
Odpowiedz

Cytat

Czy chciałbyś mieszkać w innym mieście niż Częstochowa?