Marcin Przybyłowisz skomponuje muzykę do Seven - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Daimonion,
Wydaje mi się, czy bardzo podobne?

Ati,

Nazwisko Marcina Przybyłowicza powinno wam się już obić o uszy. A na pewno jest warte zapamiętania, bo możemy słyszeć je dużo częściej. Przybyłowicz jest reżyserem dźwięku oraz kompozytorem odpowiedzialnym za wyśmienitą oprawę muzyczną "Wiedźmina 3: Dziki Gon". Teraz dowiadujemy się także, że pomoże ekipie z Fool’s Theory i IMGN.PRO w skomponowaniu kompletnej ścieżki dźwiękowej to ich nadchodzącej produkcji pt. "Seven".

seven

"Seven" ma być klasycznym izometrycznym cRPGiem inspirowanym grą "Thief". Poznamy w nim autorskie uniwersum Empire of Vetrall, które jak obiecują twórcy ma być "nielinearne i sandboxowe", a klimatem przypominać coś w rodzaju post-postapokalipsy. Przybyłowicz skomponował już główny motyw muzyczny dla gry, którego możecie posłuchać na stronie projektu (górny prawy róg, nie odtwarza się automatycznie).

marcin przybyłowicz

Przy okazji kompozytor dodał też trochę od siebie o tym, jak widzi pracę przy "Seven":

Jeśli miałbym wybrać jedną rzecz którą lubię najbardziej w swojej pracy powiedziałbym, że to początek każdego projektu. W tej inicjującej fazie podejmujesz wszystkie istotne decyzje, między innymi – jak twoja gra będzie BRZMIEĆ, jaka będzie jej muzyczna tożsamość, jak jej odbiorcy będą ją postrzegać. O to właśnie chodzi w muzyce – my kompozytorzy jesteśmy czarodziejami grającymi na emocjach.

Dla mnie wszystko zaczyna się w momencie, w którym uda mi się załapać fale na jakich nadaje świat gry, a w przypadku "Seven" są one bardzo interesujące. Wszystko kręci się wokół tego jak ludzkość walczyła o przetrwanie po apokalipsie i budowała nową cywilizację na ruinach starej. Jest to świetna baza do pracy – świat "Seven" zachęca do eksperymentów i szalonych pomysłów. Weźmy na przykład następującą kwestię: jakich instrumentów używają mieszkańcy Peh? To proste – takich które udało im się stworzyć samemu ze złomu, śmieci i wszystkiego innego co można było znaleźć. Jak może to brzmieć? Ja słyszę to na przykład tak:

To w połączeniu z bardziej tradycyjnym, akustycznym brzmieniem stanowi esencję muzyki "Seven". Mam szczerą nadzieję, że poczujecie to gdy gra w końcu się ukaże.

Więcej dźwięków z "Seven" znajdziecie Soundcloud. Jak wam się podobają proponowane klimaty?

Wczytywanie...