Hurra, hurra!
Hurra, hurra!
I kontynuujemy szczytną ideę powrotu do korzeni, zapoczątkowaną dnia wczorajszego. Tym razem nie skupimy się na jednej produkcji, a zaserwujemy Wam swoisty misz-masz, odnoszący się do starych, klasycznych cRPG. Tak się składa, że wśród proponowanych tekstów jest jeden mojego autorstwa, więc rozumiecie – najwyższa jakość gwarantowana.
Zacznijmy od Wolvera, który śmiało poczyna sobie podczas tego Jubileuszu – z tego, co pamiętam, to już trzeci dzień, w którym publikujemy teksty jego autorstwa. Po charakterystyce postaci z BG II, postanowił pójść za ciosem i dokonać tego samego, jednak tym razem skupił się na pierwszej części Wrót Baldura i jej odświeżonej edycji. Przygotował także artykuł, traktujący o rzadkim procederze, jakim jest próba modyfikacji Planescape: Torment. Napracował się chłopak, co? Mam nadzieję, że odpowiednio to docenicie, bo patrząc na daty dodawania tekstów, utracił bezpowrotnie kilka godzin snu.
Osobiście, postanowiłem napisać poradnik dla graczy, zaczynających swoją przygodę z grą Icewind Dale II. "Tworzymy drużynę!", bo taki nosi tytuł, poleciłbym wszystkim, którzy nie mają pomysłu na wykreowanie oryginalnej i skutecznej kompanii poszukiwaczy przygód. Starałem się, w miarę możliwości, opisać wszystkie sensowne warianty tworzenia poszczególnych postaci. Jak mi się to udało – poddaję pod opinię czytelników.