Jubileusz – Dzień Jedenasty! - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Dalejdoichgardelwyrzanacic,
Bo mnie nie było .
Hurra, hurra!
Charon,
Coś wam słabo dzisiaj idzie
Taramelion,
Yupi!
Tamc.,
Hurra, hurra!
Charon,

I kontynuujemy szczytną ideę powrotu do korzeni, zapoczątkowaną dnia wczorajszego. Tym razem nie skupimy się na jednej produkcji, a zaserwujemy Wam swoisty misz-masz, odnoszący się do starych, klasycznych cRPG. Tak się składa, że wśród proponowanych tekstów jest jeden mojego autorstwa, więc rozumiecie – najwyższa jakość gwarantowana.

planescape:torment, torment

Zacznijmy od Wolvera, który śmiało poczyna sobie podczas tego Jubileuszu – z tego, co pamiętam, to już trzeci dzień, w którym publikujemy teksty jego autorstwa. Po charakterystyce postaci z BG II, postanowił pójść za ciosem i dokonać tego samego, jednak tym razem skupił się na pierwszej części Wrót Baldura i jej odświeżonej edycji. Przygotował także artykuł, traktujący o rzadkim procederze, jakim jest próba modyfikacji Planescape: Torment. Napracował się chłopak, co? Mam nadzieję, że odpowiednio to docenicie, bo patrząc na daty dodawania tekstów, utracił bezpowrotnie kilka godzin snu.

drużyna

Osobiście, postanowiłem napisać poradnik dla graczy, zaczynających swoją przygodę z grą Icewind Dale II. "Tworzymy drużynę!", bo taki nosi tytuł, poleciłbym wszystkim, którzy nie mają pomysłu na wykreowanie oryginalnej i skutecznej kompanii poszukiwaczy przygód. Starałem się, w miarę możliwości, opisać wszystkie sensowne warianty tworzenia poszczególnych postaci. Jak mi się to udało – poddaję pod opinię czytelników.

jubileusz game exe
Wczytywanie...